10 انتخاب برتر در بازار خودروی آمریکا

به گزارش مجله سیاران، بخشی از اثرگذارترین عوامل در موفقیت خودرو های این لیست به قابلیت های ایمنی آن ها و حضور مواردی شامل هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری اتوماتیک با توانایی تشخیص عابر پیاده در حالت آپشن استاندارد، می شود.

10 انتخاب برتر در بازار خودروی آمریکا

مازیار دانیالی| براساس گزارش سالانه CR از بازار خودروی آمریکا، 10 محصول پیروز به دریافت بالاترین امتیاز شده اند و به عنوان برترین انتخاب در کلاس قیمتی خود به دیگر مشتریان پیشتهاد می شوند.

بخشی از اثرگذارترین عوامل در پیروزیت خودرو های این لیست به قابلیت های ایمنی آن ها و حضور مواردی شامل هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری اتوماتیک با توانایی تشخیص عابر پیاده در حالت آپشن استاندارد، می شود.

سازمان سی آر (گزارش های مصرف کننده) در آمریکا یک نهاد غیر دولتی است که در سال 1936 میلادی تاسیس شده و به عنوان یک منبع قابل اعتماد در زمینه حقوق مصرف کنندگان در آمریکا و کیفیت کالا ها فعالیت دارد و براساس نظرسنجی و مطالعات خود گزارش های قابل استنادی را منتشر می کند؛ و در ادامه رده بندی:

تویوتا کرولا همچنان این بخش را در اختیار دارد و البته براحتی آنرا از رقبای خود محروم کرده، زیرا به عنوان یک خودروی محبوب برای سال ها پیشتاز بوده است.

مدل 2020 این خودرو با استقبال زیادی در بازار روبرو بود، اما در سال 2021 فقط تریم توربوی آن (4 سیلندر 2.5 لیتری با 250 اسب بخار خروجی) عرضه می شود که قیمت پایه نیز از حدود 30 هزار دلار آغاز خواهد شد. اما به هر ترتیب مدل 2020 همچنان محبوب است.

این روز ها تعداد زیادی انتخاب های هیبریدی در بازار خودروی آمریکا وجود دارد، اما پریوس در بهترین رده قیمتی ممکن قرار گرفته است و برای آن حریفی نیست.

بازهم یک تویوتای دیگر و این بار در بخش سدان ها، قطعا کمری آنقدر محبوب و قدرتمند است که تمام رقبای خود را کنار بزند. تریم های متفاوتی از این خودرو در دسترس مشتریان قرار گرفته است که جذاب ترین آن ها نسخه تی آر دی است.

سوبارو برای سال ها عملکرد آرام، اما قابل اعتمادی داشته و در بازار آمریکا نیز مورد توجه بخش مهمی از مشتریان قرار گرفته است. فورستر کراس اوور خوب این کمپانی در ویرایش جدید بهتر از قبل هم، نشان داده است.

این خودرو در واقع نسخه ای است که یک سایز از فورستر بزرگتر بوده و البته همچنان 2 ردیف صندلی دارد. یک انتخاب مناسب برای خانواده ها و ماجراجویی در طبیعت اطراف شهر محسوب می شود.

یکی از زیباترین های بازار نیز محسوب می شود و براحتی می تواند خود را تبدیل به انتخاب اول مشتریان کند.

با آنکه در قسمت دماغه شبیه یک شاسی بلند به نظر می رسد تا پیکاپ جان سخت، اما به هر ترتیب با ایمن ترین وانت هوندا سر و کار خواهید داشت

وقتی قیمت ها بالا می رود؛ سر و کله لکسس های زیبا نیز پیدا خواهد شد و اینبار آر اکس با بروزرسانی مهم کابین در مدل 2020 شامل نمایشگر 12.3 اینچی سیستم سرگرمی و امکانات ایمنی بیشتر در تریم پایه دلربای مشتریان خود است.

وقتی صحبت از تسلا به میان می آید سایر رقبا بطور اتوماتیک جذابیت خود را برای مخاطب از دست خواهند داد! شاید بخشی از این حالت به دلیل نام تسلا و سرگذشت مرموز دانشمندی، چون نیکلا تسلا باشد!

همانطور که مشاهده می کنید شهروندان آمریکایی علاقه و یا بهتر بگوئیم اعتماد خاصی به محصولات صنعت خودروی کشور ژاپن دارند آنهم در شرایطی که کمپانی های داخلی امریکا در تمامی این رده های قیمتی محصولات زیبا و قابل توجهی را دارند، اما به هر ترتیب تا سقف 55 هزار دلار شرایط را مشاهده کردید.

اگر از این عدد بالاتر برویم آنگاه پای هتل های لوکس متحرک لینکلن، پیکاپ های قدرتمند و اسپرت های آمریکایی به لیست باز خواهد شد.

منبع: فرادید
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 941

به "10 انتخاب برتر در بازار خودروی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 انتخاب برتر در بازار خودروی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید