یک پیروزی و یک تساوی حاصل کار نمایندگان فوتسال مازندران

به گزارش مجله سیاران، نمایندگان مازندران در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، یک پیروزی و یک مساوی کسب کردند.

یک پیروزی و یک تساوی حاصل کار نمایندگان فوتسال مازندران

تیم قند کاترین آمل در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور پس از شش هفته چشم انتظاری و ناکامی ، با سرمربی تازه صاحب نخستین پیروزی این فصل خود شد.

تیم قندکاترین آمل عصر روز آدینه با حمایت پرشور تماشاگران خود در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر میزبان تیم چیپس کامل مشهد بود که در نهایت برابر میهمان انتهای جدولی خود را با نتیجه بر 6 بر 3 با شکست بدرقه کرد و نخستین پیروزی این فصل خود را در اولین حضور جواد اصغری مقدم سرمربی تازه خود جشن گرفتند.

آملی ها که همچون دو مسابقه گذشته خانگی بازی را طوفانی آغاز و با گل زودهنگام از حریف مشهدی خود پیش افتاد.

مشهدی ها که برای فرار از انتهای جدول احتیاج به 3 امتیاز بازی برابر تیم سیزدهم جدول داشتند، نبض بازی را در دست گرفتند و با خلق 3 موقعیت متوالی نتیجه بازی را 3 بر یک به نفع خود به تغییر دادند تا دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند.

نیمه دوم مسابقات برای تیم میزبان و شاگردان جواداصغری مقدم رویارویی رقم خورد و بازیکنان تیم کاترین آمل با کامبک رویایی و زدن 5 گل برترین عملکرد را در این فصل ثبت کردند.

مسعود عباسی 3 بار، بهرام سارانی، امیرحسین زینالی و محمدتقی علیزاده زننده گل های تیم قند کاترین در این بازی بودند.

کاترین آمل با کسب نخستین پیروزی این فصل خود و به لطف تساوی خانگی در هفته نخست 4 امتیازی شد و از انتهای جدول رده بندی لیگ فاصله گرفت.

قند کاترین آمل با کسب این برد، 4 امتیازی شد و با یک پله صعود به جایگاه دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور رفت.

بعلاوه در دیگر ملاقات این هفته تیم زندی بتن کلاردشت در بازی بیرون از خانه به مصاف تیم فرش آرا دیگر تیم مشهدی رفت و با نتیجه 2 بر 2 مقابل میزبان متوقف شد تا با یک پیروزی و دو تساوی و کسب 5 امتیاز درنیمه دوم جدول قرار بگیرد.

محمدرضا کرد زننده هر دو گل کلاردشتی ها در این بازی بود.

زندی بتن کلاردشت با 6 امتیاز و تفاضل گل کمتر از فولاد زرند ایرانیان، رتبه نهم جدول مسابقات را در اختیار دارد.

هفته هفتم این رقابت ها روز چهارشنبه 26 مرداد در شهر های مختلف کشور برگزار می گردد که در یکی از این ملاقات ها تیم قندکاترین آمل در بازی بیرون از خانه به مصاف تیم مدعی مس سونگون تبریز می رود و تیم زندی بتن کلاردشت هم در بازی خانگی از تیم فولاد زرند ایرانیان میزبانی خواهد نمود.

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1544

به "یک پیروزی و یک تساوی حاصل کار نمایندگان فوتسال مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پیروزی و یک تساوی حاصل کار نمایندگان فوتسال مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید