یک جلسه تمرین ورزشی کامل در منزل چگونه است؟

به گزارش مجله سیاران، برای انجام یک جلسه تمرین ورزشی کامل در منزل باید مجموعه ای از تمرینات کششی، هوازی و قدرتی مدنظر قرار گیرد.

یک جلسه تمرین ورزشی کامل در منزل چگونه است؟

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش مجله سیاران، هر جلسه تمرینی باید شامل مراحل تمرینات کششی، تمرینات هوازی و تمرینات قدرتی باشد و در طی هفته به مدت 150 دقیقه فعالیت فیزیکی با شدت متوسط در جلسات متعدد حداقل سه بار در هفته داشته باشید؛ این درحالی است که فعالیت فیزیکی مورد نظر می تواند در منزل و بدون هرگونه وسایل ورزشی انجام گردد.

لازم به ذکر است تمرینات هوازی شامل حرکت زانو به زیر آرنج، حرکت بالا آوردن زانوها از پهلو و حرکت پروانه تمرینات قدرتی مناسب برای انجام در منزل شامل حرکات پل، پلانک، تقویت عضلات پشت، اسکات و حرکت سوپرمن است.

در خصوص حرکات کششی نیز 24 حرکت وجود دارد که تصاویر آن در ادامه آورده شده است. در این راستا برای مشاهده مطلبی که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار مجله سیاران قرار گرفته است، اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 357

به "یک جلسه تمرین ورزشی کامل در منزل چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک جلسه تمرین ورزشی کامل در منزل چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید