گوشی تاشوی شیائومی می میکس 4 پرو مکس احتمالا به زودی معرفی می گردد

به گزارش مجله سیاران، طی ماه های گذشته شایعه های مختلفی درباره گوشی تاشوی شیائومی مطرح شده است. اما حالا یکی از افشاگران مشهور اعلام نموده که این گوشی شیائومی می میکس 4 پرو مکس نام دارد و مانند گلکسی زد فولد 2 نمایشگر آن به سمت داخل تا می گردد.

گوشی تاشوی شیائومی می میکس 4 پرو مکس احتمالا به زودی معرفی می گردد

در همین زمینه می توانیم به تصاویر ثبت شده از مدل اولیه یک گوشی تاشو اشاره کنیم که چند ماه قبل منتشر شدند و در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید. همچنین نباید رؤیت یک گوشی تاشو با شماره مدل M2011J18C در سایت رگولاتوری چین را از قلم بیندازیم. با این حال، به گفته راس یانگ به نظر می رسد در امسال میلادی شاهد معرفی سه گوشی تاشو از طرف شیائومی خواهیم بود.

در رابطه با شیائومی می میکس 4 پرو مکس گفته می گردد نمایشگر آن را شرکت China Star فراوری نموده و بنابراین گویا شیائومی از نمایشگر ساخت سامسونگ استفاده ننموده است. پیش بینی می گردد که نمایشگر اصلی این گوشی از اندازه 8.03 اینچی بهره می برد و رفرش ریت آن به 90 یا 120 هرتز می رسد. در رابطه با نمایشگر بیرونی هم می توانیم انتظار اندازه 6.38 اینچی را داشته باشیم.

این افشاگر همچنین اعلام نموده که گوشی فوق از سنسور 1/1.28 اینچی IMX700y سونی و دوربین پریسکوپی با زوم 10 برابری بهره می برد. همچنین باید انتظار استفاده از باتری عظیم، پشتیبانی از سرعت شارژ بالا و البته قیمت هنگفت را داشته باشیم.

البته به نظر می رسد یکی دیگر از گوشی های تاشو شیائومی از نمایشگر ساخت سامسونگ بهره می برند و برای محافظت هم از شیشه فوق نازک موسوم به UTG استفاده می نماید. سومین گوشی تاشو شیائومی هم احتمالا مبتنی بر نمایشگر تاشو بیرونی خواهد بود.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 971

به "گوشی تاشوی شیائومی می میکس 4 پرو مکس احتمالا به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشوی شیائومی می میکس 4 پرو مکس احتمالا به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید