گزینه محبوب یحیی پرسپولیسی می گردد؟ ، اقدام معنادار ستاره ملی پوش!

به گزارش مجله سیاران، پرسپولیس در جابجایی نیم فصل در پی جذب ستاره ساپاهان بود. اتفاقی که شاید در آینده رخ بدهد.

گزینه محبوب یحیی پرسپولیسی می گردد؟ ، اقدام معنادار ستاره ملی پوش!

به گزارش خبرنگاران اگرچه امید نورافکن سابقه بازی در استقلال را دارد اما طی سال های اخیر همواره شایعه حضورش در پرسپولیس داغ بوده است. هیچ پنجره ای پشت سر گذاشته نمی گردد، جز اینکه حرف و حدیث هایی در خصوص حضور این بازیکن در پیراهن قرمز مطرح گردد. به هرحال نورافکن یک بازیکن چند پسته و باکیفیت است و جای تعجب ندارد که پرسپولیس دنبال او باشد، از سوی دیگر به نظر می رسد خود این بازیکن هم نسبت به حضور در جمع سرخپوشان بی میل نیست.

با این حال تا به امروز چنین فرصتی فراهم نشده است. نورافکن هم اکنون در عضویت سپاهان است و تا سرانجام فصل با این باشگاه قرارداد دارد. حتی در همین زمستان هم زمزمه جذب او از سوی پرسپولیس به گوش می رسید اما باشگاه اصفهانی باید رضایتنامه می داد که تحت هیچ شرایطی این کار را نمی کرد؛ آن هم به مقصد رقیب مستقیمش در کورس قهرمانی!

در سرانجام فصل اما امید آزاد خواهد شد و اینجا ممکن است داستان او با پرسپولیس وارد یک فاز متفاوت گردد. در خبرها آمده بود نورافکن فعلا به پیشنهاد تمدید قرارداد سپاهان پاسخ نداده که این اتفاق می تواند معنادار باشد. سپاهان عادت به تمدید زودهنگام قرارداد با بازیکنانش دارد؛ شبیه کاری که 2فصل پیش با پیغام نیازمند انجام داد. گویا چنین پیشنهادی به نورافکن هم شده که او قبول نکرده است. کسی چه می داند؛ شاید در تابستان، پست دفاع چپ پرسپولیس با بازیکن مورد علاقه دراگان اسکوچیچ پر گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1626

به "گزینه محبوب یحیی پرسپولیسی می گردد؟ ، اقدام معنادار ستاره ملی پوش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه محبوب یحیی پرسپولیسی می گردد؟ ، اقدام معنادار ستاره ملی پوش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید