گارسیا: محکوم به شکست لورکوزن بودیم و به هدف مان هم رسیدیم

به گزارش مجله سیاران، سرمربی قرمزپوشان پایتخت ایتالیا نبرد شاگردانش و تیم چهارم فصل گذشته بوندس لیگای آلمان را جدالی تماشایی توصیف و اعتراف کرد که تیمش برای صعود محکوم به بردن این بازی بوده است.

گارسیا: محکوم به شکست لورکوزن بودیم و به هدف مان هم رسیدیم

به گزارش خبرنگاران، پیروزی خانگی 3 بر 2 رم برابر بایر لورکوزن امید صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در دل جالوروسی و هوادارانش زنده کرد. با این پیروزی حالا رم 5 امتیازی است و پایین تر از بارسلونا 10 امتیازی در رده دوم جدول گروه E قرارداد. ضمن اینکه آمارش در مصاف های رودررو با نماینده آلمان بهتر است.

رودی گارسیا، سرمربی رم که شاگردانش دو هفته پیش در خانه بایرلورکوزن پیروزی 4 بر 2 را با تساوی 4-4 عوض کردند، پس از بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به خبرنگاران گفت: از نتیجه بازی راضی ام. زمانی که این دو تیم برابر هم بازی می نمایند، بعید است که حوصله کسی از تماشای بازی شان سر برود.

گارسیا ادامه داد: در نیمه اول می توانستیم گل های بیشتری بزنیم در حالی که در نیمه دوم بازی مان افت کرد اما کمی که گذشت، بازیکنان شخصیت بهتری نشان دادند که این به ما اجازه داد دوباره از حریف پیش بیفتیم. ما برای اینکه شانسی جهت صعود به مرحله یک هشتم نهایی داشته باشیم، مجبور بودیم این بازی را ببریم و به هدف مان هم رسیدیم.

سرمربی فرانسوی نایب قهرمان فصل گذشته سری A تأکید کرد: در نیمه نخست رم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت، هرچند که نتوانست به گل سومش برسد و زمانی حسرت موقعیت های از دست رفته را خوردیم که بازی در نیمه دوم 2 بر 2 مساوی شد. حالا باید برویم و دقیقاً اشتباهات مان را آنالیز و آنها را تصحیح کنیم. فعلاً اما بگذارید که از بردمان لذت ببریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 48

به "گارسیا: محکوم به شکست لورکوزن بودیم و به هدف مان هم رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسیا: محکوم به شکست لورکوزن بودیم و به هدف مان هم رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید