چگونه در سفرهای خارجی ارتباط برقرار کنیم ، سفر پیروز

به گزارش مجله سیاران، شاید شما هم از اون دسته افرادی باشید که برای تعطیلات خودتون برنامه رفتن به یک سفر خارجی رو قرار دادین. همه چیز رو آماده نموده اید و هزینه های لازم رو هم کنار گذاشتید اما فقط نگران یک مسئله اید و اون هم زبان گفتاری و برقراری ارتباط. خوشبختانه باید گفت که این روزها یادگیری زبان انگلیسی، روش های مختلف و متنوعی داره که هر فردی میتونه دست و پا شکسته گلیم خودشون رو از آب بیرون بکشند. بنابراین لزومی نداره که نگران باشین. اما اگر به روستاهای کشوری سفر کنین که شاید نشه روی زبان انگلیسی اونها حساب باز کرد. در ادامه به شما شرح میدیم که چطور میتوان زبان مخصوص کشوری رو ندونست و به جاهای مختلف هم سفر کرد و لذت برد...

چگونه در سفرهای خارجی ارتباط برقرار کنیم ، سفر پیروز

1- خونسرد باشید

یکی از اصلی ترین نکات در سفر به کشور خارجی اینه که در قدم اول آرامشتون رو حفظ کنید و سعی کنید تا از تنش و استرس دور باشید. اگر با تورهم سفر کردین خیلی لازم نیست نگران باشین چون مسئولیت ارتباط برقرار کردن بیشتر بر عهده لیدر گروه هست.اگر هم به تنهایی سفر کردین، در صورتیکه که انگلیسی بلد باشین، شانس خیلی پیروز تری برای برقراری ارتباط خواهید داشت، اما اگر جایی رفتید که مردم اون مکان انگلیسی رو هم خوب بلد نبودند، نگذارید تا این مشکل شمارو از بازدید مکان هایی که دوست دارین، منصرف کنه.

2- لبخند بزنید

حتما سعی داشته باشین تا در همه حالات لبخند معجزه گر رو بر لبتون داشته باشین. کافیه فقط یکبار امتحان کنین تا ببینین که مردم چطور حاضر میشن تا به هر روشی که ممکنه به شما یاری نمایند. این راه چاره یکی از مفید ترین راه چارههاو راه هایی برای برقراری ارتباط است.

3- جملات کلیدی را یاد بگیرید

اگر زبان انگلیسی بلد نیستید و وقت زیادی هم تا سفرتون باقی نمونده میتونید از عبارت های کاربردی مثل سلام، من زبان شما رو بلد نیستم و ... میتونه یاری زیادی بهتون کنه و باعث جلب توجه مردم اطرافتون هم باشه، اونوقت خواهید دید که چقدر سریع کارتون انجام میشه. بنابر این سعی کنین قبل از سفرتون چند عبارت کوتاه یاد بگیرین تا در کشور مقصد بتونین از اونها استفاده کنین

6- زبان بدن رو نباید فراموش کنید

در نهایت اگر زبان انگلیسی یا زبان محلی کشور مقصد رو نمیدونستین هیچ اشکالی نداره. چون زبان بین المللی به نام زبان بدن Body Language وجود داره که با به کار گرفتن اون میتونید به راحتی با اشخاص ارتباط برقرار کنین. حتی میتونین کمی خلاق تر باشید و با نقاشی کشیدن منظور خودتون رو رو سکاغذ بکشین و به راحتی هم ارتباط برقرار کنین. این گزینه یکی از برترین پاسخ ها برای سوال چگونه در سفرهای خارجی ارتباط برقرار کنیم هست.

منبع: همگردی
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1628

به "چگونه در سفرهای خارجی ارتباط برقرار کنیم ، سفر پیروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در سفرهای خارجی ارتباط برقرار کنیم ، سفر پیروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید