پخش این سریال ها ممنوع می گردد؟

به گزارش مجله سیاران، مجوز پخش بعضی سریال های شبکه نمایش خانگی در آستانه انتشار، این روزها به علت عملکرد بعضی بازیگرانشان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

پخش این سریال ها ممنوع می گردد؟

به گزارش ایسنا، این روزها تعداد سریال های شبکه نمایش خانگی به بیشترین حد خود طی ماه های اخیر رسیده و در حالی از سریال هایی همانند پدرگواردیولا به کارگردانی سعید نعمت الله به عنوان گزینه در آستانه پخش در شبکه نمایش خانگی یاد می گردد که اظهارات اخیر یکی از تهیه کنندگان (جواد نوروزبیگی) در قبال پخش سریال پدر گواردیولا حاکی از این است که این سریال برای مجوز پخش با یک مشکل بزرگ روبه روست و آن ممنوع التصویری تعدادی از بازیگران اصلی آن است.

با چنین رویکردی، به نظر می رسد عملکرد ماه های اخیر بعضی هنرمندان در فضای اجتماعی و مجازی، مجوز پخش بعضی سریال ها همانند پدرگواردیولا از سوی ساترا را در هاله ای از ابهام قرار دهد. هر چند وزیر ارشاد پیشتر در ارتباط با تجربه های مشابه، عنوان نموده بود اینکه یک اثر بنا بر عملکرد یک بازیگر متوقف گردد از سوی وزارتخانه ممنوع شده است.

سریال پدرگواردیولا به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله یکی از سریال های در نوبت پخش شبکه خانگی است که قرار است از یکی از پلتفرم های تازه متولدیافته شبکه نمایش خانگی منتشر گردد.

با این حال سازندگان این سریال که در ابتدا به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی وارد مرحله فراوری شد و در ادامه جایش را به تهیه کننده دیگری داد، در حال برطرف کردن مشکل ممنوع التصویری بازیگران این سریال هستند تا آن را بخش برسانند.

تبلیغات این سریال به تازگی در فضای مجازی شروع شده، اما هنوز زمان پخش آن اعلام نشده است.

طبق اظهارات تهیه کننده سابق سریال پدرگواردیولا حمید فرخ نژاد، مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، امیر مهدی ژوله، ستاره اسکندری و مریم بوبانی از جمله بازیگرانی هستند که با مشکل ممنوع التصویری روبرو هستند.

هر چند حضور بعضی بازیگران از جمله هنگامه قاضیانی در سریال آمستردام که به تازگی پخش آن در شبکه نمایش خانگی شروع شده، ممنوعیتی در پخش نداشته است و اولین قسمت این سریال نیز به تازگی منتشر شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1665

به "پخش این سریال ها ممنوع می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش این سریال ها ممنوع می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید