ورزش همگانی حق الناس است، مجمع پرسشگر عامل رشد و توسعه ورزش است

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدارسیون ورزش های همگانی، عبدالحمید احمدی روز چهارشنبه در مجمع عمومی فدراسیون ورزش های همگانی ضمن اشاره به پویایی مجمع عمومی فدراسیون گفت: مجمع پویا و پرسشگر می تواند زمینه ساز رشد و توسعه ورزش همگانی کشور شود و از این رو معاونت فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی از حضور روسای هیئت های استانی در هیئت رئیسه فدراسیون حمایت می کند.

ورزش همگانی حق الناس است، مجمع پرسشگر عامل رشد و توسعه ورزش است

احمدی با تاکید ضرورت تحقق 27 صدم درصد مالیات ارزش اضافه نموده به ورزش های همگانی، خاطر نشان کرد: حتی اگر بودجه 27 صدم درصد مالیات ارزش اضافه نموده و تمامی بودجه های قانونی و دولتی ورزش های همگانی در اختیار فدراسیون قرار بگیرد در نسبت با جمعیت 83 میلیونی کشور، باز با کمبود روبرو است.

وی اضافه نمود: بودجه های قانونی و دولتی ورزش های همگانی، پاسخگو حجم جمعیت نیست و همان طور که در برنامه های راهبردی فدراسیون دیده شده بود، ضرورت بهره گیری از سایر نهاد های مالی و سایر ارگانهایی که می توانند به ورزش همگانی کمک کنند الزامی است.

احمدی ضمن اشاره به صیانت معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی از بودجه این فدراسیون یادآور شد: معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی نه تنها از میزان بودجه صیانت کرده، بلکه تمام تلاش خود را برای افزایش آن انجام داده است.

وی با بیان اینکه کرونا منجر به توقف و تعطیلی تمامی فعالیت های ورزش قهرمانی شده است، اضافه نمود: هرچند ورزش قهرمانی در سراسر جهان تعطیل شده است، اما ورزش همگانی و ضرورت حفظ تندرستی و سلامت با ورزش بیش از پیش به چشم می خورد.

عبدالحمید احمدی در خاتمه یادآور شد: فدراسیون ورزش های همگانی با همکاری معاونت فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی از ابتدای موج اول کرونا در کشور با رویکرد تندرستی و حفظ سلامت با ورزش برنامه های بسیار متنوعی را ارائه کرده است که در نهایت تقدیر سازمان بهداشت جهانی را در پی داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 592

به "ورزش همگانی حق الناس است، مجمع پرسشگر عامل رشد و توسعه ورزش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش همگانی حق الناس است، مجمع پرسشگر عامل رشد و توسعه ورزش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید