نورمحمدی: این پرسپولیس توانایی کسب دو جام قهرمانی را دارد، زبان رقبای ما کار می نماید!

به گزارش مجله سیاران، کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: رقبا زورشان به پرسپولیس نمی رسد و زبان شان کار می نماید.

نورمحمدی: این پرسپولیس توانایی کسب دو جام قهرمانی را دارد، زبان رقبای ما کار می نماید!

رضا نورمحمدی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم پرسپولیس در آستانه قهرمانی در لیگ برتر بیست و دوم گفت: پرسپولیس در این هفته ها فوق العاده بود. آن ها نتایج خیلی خوبی مقابل رقبای خود گرفتند و دیدید که در بازی با گل گهر چقدر فوق العاده بازی کردند. به نظر من در بازی با نساجی، پرسپولیس اگر خیلی زود به گل برسد هم استرس را از خود دور نموده و هم اینکه می تواند گل های بیشتری بزند. با این همه یک موضوع را نباید در مورد نساجی از یاد برد و آن اینکه تیمی مثل نساجی که حساسیتی برای این بازی ندارد می تواند خطرساز باشد چرا که آن ها بدون استرس به این بازی می آیند و باید مراقب این تیم بود.

وی در مورد صحبت ها و مصاحبه های بعضی از مسئولان تیم های رقیب این تیم در راه قهرمانی اظهار داشت: این صحبت ها حرف های اضافه است. آن ها زورشان به پرسپولیس نمی رسد و به همین خاطر زبان شان کار می نماید. پرسپولیس در این چند وقت فوق العاده کار نموده و پیروز شدند 8 امتیاز فاصله با صدر جدول را پر نمایند. این تیم لایق صدر جدول و قهرمانی است، اما بعضی ها می خواهند فکر بازیکنان را خراب نمایند که ما به این مسائل عادت داریم. پرسپولیس تا روز آخر بدون حاشیه کار نموده و در این چند سال پنج قهرمانی متوالی کسب نموده است. تنها حمایتی که از پرسپولیس شده حمایت طرفداران بوده و خوشبختانه بازیکنان الان خیلی خوب خودشان را باور دارند و می توانند فردا هم با امتیاز از زمین خارج شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با شرایط موجود چقدر شانس قهرمانی برای پرسپولیس قائل هستید، گفت: پرسپولیس با برنامه بازی می نماید و نکته مثبت این تیم این است که گل نمی خورد. در جلوی زمین هم بازیکنانی مثل ترابی، صادقی و امیری حضور دارند که در این هفته ها برترین عملکرد را داشته اند. خوشبختانه تا جایی که من می دانم انگیزه تیم بسیار بالا است و می خواهند حاصل یک فصل کوشش را فردا به دست بیاورند و به همین علت بازیکنان دست از کوشش نمی کشند تا پرسپولیس قهرمان گردد.

نورمحمدی درباره اینکه آیا شاگردان یحیی گل محمدی توانایی دبل کردن در لیگ برتر و جام حذفی را دارند، عنوان نمود: 100 درصد می توانند دبل نمایند. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و در جام حذفی و لیگ برتر 90 درصد راه را رفته اند. حیف است که الان این دو قهرمانی از دست برود. به اعتقاد خیلی از کارشناسان پرسپولیس برترین تیم ایران است و می تواند دو قهرمانی را به طرفداران هدیه دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه نمره ایی به پرسپولیس در این فصل می دهید، گفت: مطمئناً به این تیم بالاترین نمره را خواهم داد. البته پرسپولیس در اواسط فصل امتیازاتی از دست داد، اما در هفته های سرانجامی فوق العاده بود. این تیم پیروز شد رقبای خودش را شکست دهد و لایق برترین نمره است، اما یک موضوع را بگویم و آن اینکه بازیکنان پرسپولیس نباید از حالا فکر نمایند سپاهان فردا برنده می گردد چرا که این تیم هم کار سختی در کرمان خواهد داشت.

کاپیتان پرسپولیس در دهه 90 درباره اینکه آیا دوست داشتید در این پرسپولیس بازی می کردید، گفت: من آرزو داشتم در این تیم حضور داشته باشم، اما الان به عنوان یک طرفدار بازی های این تیم را می بینم و مثل طرفداران از آن لذت می برم. خوشحالم که طرفداران از شرایط تیم راضی هستند و امیدوارم فردا همه چیز خیلی خوب به سرانجام برسد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1670

به "نورمحمدی: این پرسپولیس توانایی کسب دو جام قهرمانی را دارد، زبان رقبای ما کار می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورمحمدی: این پرسپولیس توانایی کسب دو جام قهرمانی را دارد، زبان رقبای ما کار می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید