نخستین مدال آسیایی کشتی قم در رشته کشتی آلیش به دست آمد

به گزارش مجله سیاران، احمد رضایی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: حمیدرضا زارعی کشتی گیر قمی روز گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین بار در کشتی آلیش یک مدال آسیایی برای ورزش قم به دست آورد و توانست مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.

نخستین مدال آسیایی کشتی قم در رشته کشتی آلیش به دست آمد

وی اضافه نمود: با گذشت 5 ماه از شروع سال 94، کشتی قم پیروز به 14 مدال از مسابقات مختلف کشوری، بین المللی، آسیایی و دنیای شده است و آخرین این مدال ها در مسابقات کشتی آلیش آسیا به دست آمد.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: زارعی در وزن 70 کیلوگرم برای تیم ملی کشورمان روی تشک رفت و پیروز شد در نخستین مسابقه خود کشتی گیری از تایلند را شکست دهد و راهی دور دوم گردد.

رضایی بیان داشت: این کشتی گیر در نیمه نهایی مغلوب حریف قرقیزستانی شد و نتوانست به فینال برسد و با توجه به دیسکالیفه شدن حریف وی در ملاقات رده بندی، زارعی پیروز شد عنوان سوم آسیا و برنز را به دست آورد.

وی بیان کرد: این مدال، دومین مدال آسیایی کشتی قم در سال 94 بود در حالی که کشتی قم از ابتدای سال تا به امروز 2 مدال طلا، 7 مدال نقره و 5 مدال برنز از رویدادهای مختلف به دست آورده است.

دبیر هیئت کشتی استان قم در بخش دیگری از صحبت های خود توضیح داد: مهدی ابراهیمی کشتی گیر جوان قمی به عنوان نماینده قم در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان دنیا در قالب تیم ملی کشورمان حضور پیدا می نماید.

رضایی اضافه نمود: ابراهیمی در وزن 74 کیلوگرم برای تیم ملی کشورمان روی تشک می رود در حالی که این مسابقات 20 تا 25 مرداد در برزیل برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 27

به "نخستین مدال آسیایی کشتی قم در رشته کشتی آلیش به دست آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مدال آسیایی کشتی قم در رشته کشتی آلیش به دست آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید