منبع پاداش دلاری پیروزی استقلال بر الکویت تعیین شد

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که در دقیقه نود حاضر به انجام بازی با الکویت در شهر دبی شد، سفری عجیب و پرماجرا به امارات داشت که خاتمه این سفر عجیب بسیار خوش بود و با پیروزی با ارزش 3 بر صفر و راهیابی به دومین بازی پلی آف همراه شد.

منبع پاداش دلاری پیروزی استقلال بر الکویت تعیین شد

عبدالرضا موسوی که گفته می گردد احتمال حضورش در هیات مدیره باشگاه و حتی تصدی پست مدیرعاملی این باشگاه وجود دارد اما هنوز به شکل قانونی سمتی در تیم ندارد و از او با عنوان فردی ثروتمند نزدیک به استقلال یاد می گردد نیز در این سفر همراه کاروان آبی پوشان بود.

وی عنوان نموده بود در صورت پیروزی پاداشی ارزشمند به شکل دلاری به استقلالی ها پرداخت می نماید که این پاداش پرداخت شد. اما نه توسط موسوی، بلکه توسط فرد دیگری که سابقه آشنایی با او را داشت.

یک صراف ثروتمند و معروف ایرانی در دبی که بسیاری از موسسات ایرانی با شرکت تضامنی او در امارات همکاری دارند، به واسطه آشنایی با موسوی به اردوی آبی ها نزدیک و سپس حاضر به پرداخت پاداش پیروزی به آبی پوشان به مبلغ بالغ بر 30 هزار دلار شد.

همین فرد بعد از حضور آبی پوشان در قطر، به وسیله عمان به دوحه رفت تا در کنار کاروان استقلال باشد. با حضور این فرد برای پرداخت پاداش پیروزی به استقلالی ها نه وزارت ورزش هزینه کرد و نه هیات مدیره به زحمت افتاد!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 146

به "منبع پاداش دلاری پیروزی استقلال بر الکویت تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منبع پاداش دلاری پیروزی استقلال بر الکویت تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید