مصرف بنزین در آذربایجان غربی 47 درصد کاهش یافت

به گزارش مجله سیاران، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: هم زمان با طرح فاصله گذاری اجتماعی از 9 فروردین تا 15 فروردین 99 مصرف بنزین در استان 47 درصد کاهش یافت.

مصرف بنزین در آذربایجان غربی 47 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در استان آذربایجان غربی در خصوص فرایند مصرف بنزین در استان طی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: در این مدت بیش از 6.5 میلیون لیتر بنزین در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 47 درصد کاهش یافته است

وی ادامه داد: در حال حاضر میزان مصرف بنزین کاهش بی سابقه ای پیدا کرده و عمده ترین دلیل این مساله اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و همچنین اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین است.

مجرد بیان نمود: از آغاز اجرای این طرح، مردم استان با رفتار آگاهانه، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم حضور در مراکز خرید و سایر تجمعات، در خانه ماندن و عدم حضور در تفرجگاه ها و پارک ها به ویژه در روز طبیعت، حقیقتاً بسیار مسئولانه عمل کردند.

وی افزود: امیدواریم در ادامه اجرای این طرح در کنار زحمات و تلاش های طاقت فرسای پزشکان و مشارکت و همراهی مردم استان به زودی شاهد سیر نزولی و شکست کرونا باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 328

به "مصرف بنزین در آذربایجان غربی 47 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف بنزین در آذربایجان غربی 47 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید