مجیدی: وقت ندارم جواب هر اراجیفی را بدهم!، دیاباته با اجازه من به سفر رفت

به گزارش مجله سیاران، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال بیان کرد، شیخ دیاباته با اجازه او و در دوران مصدومیتش به مسافرت رفته است.

مجیدی: وقت ندارم جواب هر اراجیفی را بدهم!، دیاباته با اجازه من به سفر رفت

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا لوکس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: در دو سه روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنانم پرانرژی هستند. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و چند بازی اخیر این تیم را دیده و بررسی نموده ایم.

وی در خصوص مصدومان تیم استقلال و اینکه آیا قائدی به ملاقات با ذوب آهن می رسد یا خیر، گفت: خوشبختانه قائدی و اسماعیلی از دیروز با ما تمرین می نمایند، اما چون در تمرینات اخیر نبودند، شاید از آنها استفاده نکنیم. به طور کلی چند مصدوم داشتیم که تازه به ما اضافه شدند و سعی کردیم یک برنامه ریکاوری برای آنها بنویسیم. خواهش کردم این بازیکنان زیر نظر آقای ربانی کار نمایند تا آماده شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط شیخ دیاباته نیز توضیح داد: MRI از او امروز گرفته می گردد و شرایطش معین خواهد شد. من هم منتظرم دکتر تیم بعد از MRI شرایط او را معین کند.

مجیدی در پاسخ به این پرسش که به نظرش سفر دیاباته به فرانسه باعث تأخیر در فرایند بهبودش نشده است، گفت: دیاباته شخصاً با من صحبت کرد و گفت دوست دارد چند وقتی کنار خانواده اش باشد و من هم به او اجازه دادم. دیاباته با اجازه من به سفر رفت.

وی درباره اخطار هایی که بابت شیوع ویروس کرونا داده می گردد و اینکه احتمال لغو بازی فردا وجود دارد, گفت: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد، چون با برنامه ای که ما داریم, باید چهار روز یک بار بازی کنیم و علاوه بر این بازی عقب افتاده هم داریم. بچه های ما شرایط خوبی دارند و امیدوارم بازی انجام گردد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره جوسازی هایی که از سوی عده ای علیه او برای استفاده از مواد نیروزا می گردد, گفت: نه وقت پرداختن به این مسائل را دارم و نه برایم مهم است که بخواهم جواب این اراجیف را بدهم!

مجیدی درباره شرایط تیمش در ادامه فصل گفت: تیم ما در هر سه جام مدعی قهرمانی است و حتماً از گروه مان در لیگ قهرمانان آسیا صعود می کنیم. در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی نیز همه کوشش خود را می کنیم که قهرمانی را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 89

به "مجیدی: وقت ندارم جواب هر اراجیفی را بدهم!، دیاباته با اجازه من به سفر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: وقت ندارم جواب هر اراجیفی را بدهم!، دیاباته با اجازه من به سفر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید