لزوم واکسینه بودن فعالان بخش حمل و نقل عمومی جنوب کرمان برای ادامه فعالیت

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/کرمان معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بر لزوم واکسینه بودن فعالان بخش حمل و نقل عمومی علیه کرونا تاکید کرد.

لزوم واکسینه بودن فعالان بخش حمل و نقل عمومی جنوب کرمان برای ادامه فعالیت

مجتبی محمودی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح الزام واکسیناسیون فعالان بخش حمل و نقل عمومی و جاده ای کشور اظهار کرد: از ابتدای آبان ماه جاری صدور و تمدید مجوزهای مربوط به فعالیت های فعالان بخش حمل و نقل مستلزم واکسیناسیون حداقل دوز اول بوده است.

وی توجه جدی به سلامت بخش عمومی حمل و نقل جاده ای را مورد تاکید قرار داد و افزود: ادامه فعالیت فعالان بخش حمل و نقل عمومی منوط به دریافت دوز دوم تا انتها بهمن امسال در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان شرح داد: تشکل های صنفی، شرکت ها و موسسات مسافربری بایستی نسبت به رعایت این دستورالعمل اقدام نمایند.

وی از تشدید نظارت ها بر فرایند انجام واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و متصدیان شرکت های حمل و نقل جنوب کرمان خبر داد و گفت: از رانندگان درخواست می شود پس از دریافت واکسن شیوه نامه های بهداشتی مانند فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و استفاده از مواد ضدعفونی نماینده را فراموش ننمایند و مدیران عامل شرکت ها هم ضمن رعایت دقیق شرایط بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا با کارشناسان و بازرسان حوزه حمل و نقل که با هدف بازدید از صنوف حمل و نقلی که به صورت محسوس و نامحسوس حضور خواهند یافت، همکاری های لازم را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1294

به "لزوم واکسینه بودن فعالان بخش حمل و نقل عمومی جنوب کرمان برای ادامه فعالیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم واکسینه بودن فعالان بخش حمل و نقل عمومی جنوب کرمان برای ادامه فعالیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید