شبکه آب اهواز 12 ساعت دیگر به حالت عادی برمی شود

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به شروع پمپاژ آب به سمت اهواز گفت: حدود 12 تا 13 ساعت زمان احتیاج است تا شبکه آب اهواز به طور کامل پر گردد و شرایط به حالت عادی بازگردد.

شبکه آب اهواز 12 ساعت دیگر به حالت عادی برمی شود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

غلامرضا صفرنژادی در مورد آخرین شرایط قطعی آب اهواز اظهار کرد: در ساعت 16:30 سه شنبه عملیات تعمیر پمپ های تصفیه خانه شماره 2 اهواز به اتمام رسید و از ساعت 17 نیز پمپاژ آب به سمت اهواز شروع شد.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان اینکه برای رسیدن آب به همه مناطق اهواز احتیاج به زمان است، اضافه نمود: در حال حاضر سه پمپ در تصفیه خانه آب شماره 2 اهواز روشن است و به طور متوسط 10 هزار مترمکعب در ساعت آب به سمت اهواز پمپاژ می گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز توضیح داد: با توجه به اینکه شبکه آب خالی است و مصرف نیز در این شرایط بالا رفته، برای پر شدن شبکه و ثابت ماندن آن احتیاج به زمان است.

صفرنژادی گفت: حدود 12 تا 13 ساعت زمان احتیاج است تا شبکه آب اهواز به طور کامل پر گردد و شرایط به حالت عادی بازگردد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، اضافه نمود: حدود 54 سال از عمر این تصفیه خانه می گذرد و در این مدت باید اعتباراتی اختصاص داده می شد تا مدیران می توانستند تصفیه خانه را اورهال نمایند اما اعتبارات کافی برای اورهال و نوسازی این تصفیه خانه تخصیص داده نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 927

به "شبکه آب اهواز 12 ساعت دیگر به حالت عادی برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه آب اهواز 12 ساعت دیگر به حالت عادی برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید