تور ارزان سریلانکا: سریلانکا، اقامت و جاذبه هایش

به گزارش مجله سیاران، جاذبه های سریلانکا و اقامت در این کشور

هر لحظه از سفر به این کشور را دوست داشتنی خواهد بود. تماشا چشم اندازهای زیبا، غذاهای خوشمزه، خرابه های باستانی، حیات وحش بکر و به طور ویژه میهمان نوازی و خوش رویی مردم شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. دانستن نکاتی درباره این کشور در زمان بندی و برنامه ریزی سفر شما موثر بوده و به شما برای کسب تجربه سفر بهتر، یاری می نماید. با خبرنگاران همراه باشید:

تور ارزان سریلانکا: سریلانکا، اقامت و جاذبه هایش

از سفر با تور ارزان سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

شیگیریا (Sigiriya)

اگر از شیگیریا تماشا می کنید، بهتر است زمانی که درهای این اثر باستانی در ساعت 8 صبح باز می گردد، آنجا باشید. زیرا در غیر این صورت باید مدتی طولانی در صف منتظر بمانید. پس از ساعت 10 در این محل جای سوزن انداختن نبوده و بهتر است بعدا برای بازدید از این اثر زیبای تاریخی مراجعه کنید. بازدید از این محل نیز دست کم به یک ساعت زمان احتیاج دارد.

آنورادهاپورا (Anuradhapura)

اگر قصد بازدید از آنورادهاپورا را دارید، قیمت بلیط آن 25 دلار است و در هنگام ورود به موزه از شما درخواست می گردد تا بلیط خود را نشان دهید. بازدید از محوطه احتیاجی به خرید بلیط نداشته و رایگان است.

گاله (Galle)

شهر گاله ارزش اقامت بیش از یک روز را ندارد. بنابراین وقت خود را برای ماندن بیشتر در این شهر تلف نکنید. در این شهر مراکز تماشای و چندانی وجود ندارد

بازدید از مراکز مذهبی

در هنگام ورود به این مراکز باید کفش و جوراب خود را درآورده و بهتر است با خود دمپایی حمل کنید.

مهمان سراها و مسافرخانه ها

امکانات این مراکز اقامتی کاملا اولیه بوده و شامل پنکه، پشه بند، آبگرمکن برقی و تخت خواب است. هزینه این مهمان سراها برای اتاق های عمومی شبی 4 تا 6 دلار است که استفاده از آن ها توصیه نمی گردد.

مراکز اقامتی

در گوشه و کنار سریلانکا مراکز اقامتی متعددی با قیمت مناسب وجود دارد. معمولا صبحانه به همراه اتاق به صورت رایگان ارائه شده و اتاق با حمام اختصاصی از شبی 10 دلار به بالا است. اگر می خواهید از اتاق دارای تهویه مطبوع و کولر بهره ببرید هم باید 5 دلار اضافه پرداخت کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1429

به "تور ارزان سریلانکا: سریلانکا، اقامت و جاذبه هایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان سریلانکا: سریلانکا، اقامت و جاذبه هایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید