زمان جدید نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی اعلام شد

به گزارش مجله سیاران، اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، زمان جدید ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی را گفت.

زمان جدید نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، زمان جدید ثبت نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی 99 دانشگاه های علوم پزشکی در روز های 8 تا 12 آذر ماه 99 معین شد.

دانشجویان شاهد و ایثارگر قبولی آزمون سراسری سال 99 رشته های گروه علوم پزشکی متقاضی انتقال می توانند از 8 تا 12 آذرماه 99 با مراجعه به سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سامانه ثبت نام نمایند.

دانشجویان متقاضی ثبت نام ضروری است حتماً ابتدا در دانشگاه مبدأ، ثبت نام نموده و پس از دریافت شماره دانشجویی به سامانه نقل و انتقال مراجعه نمایند.

با توجه به زمان بر بودن فرآیند آنالیز درخواست های متقاضیان ضروری است دانشجویان تا اعلام قطعی نتایج آنالیز ها، بر اساس مقررات دانشگاه مبدأ خود، به تحصیل خود (مجازی یا حضوری) مشغول باشند.

نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقال دانشجو، به وسیله پیامک به دانشجو و به وسیله سامانه مربوطه به دانشگاه های مبدا و مقصد اطلاع رسانی می گردد.

در هیچکدام از مراحل نقل و انتقال دانشجویان، نیازی به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارتخانه و دانشگاه نیست و توصیه می گردد با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کووید 19، دانشجویان صرفاً به وسیله پیامک و سامانه منتظر اعلان نتیجه بمانند.

سامانه ارتباط نزدیک اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت جوابگوی دانشجویان شاهد و ایثارگر خواهد بود.

دسترسی به سامانه نقل و انتقال به وسیله آدرس http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir امکان پذیر است و متقاضیان صرفاً در زمان معین شده 8 تا 12 آذر ماه می توانند به وارد شوند.

کد خبر 5073818

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 744

به "زمان جدید نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان جدید نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید