زرینی: بازی خوب سپاهان ما را شوکه کرد

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/اصفهان ملی پوش سابق والیبال شهرداری ارومیه گفت: سپاهان امروز خیلی خوب بازی کرد و در بیشتر لحظات بازی ما را شوکه کرد.

زرینی: بازی خوب سپاهان ما را شوکه کرد

حمزه زرینی پس از برد 3بر یک تیمش در مقابل سپاهان از بازی های معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: بازی سختی بود. به خصوص برای تیم ما که یک بحران هوایی را با توجه به تغییر مربی و مصدومیت بازیکنان داشتیم. چند باختی که واقعاً حقمان نبود، گرفتیم.

وی اضافه کرد: در مقابل سپاهان آنقدر خوب بازی نموده بود و نتایج خوبی داشت، فکر می کنم تا کنون یک باخت داشتند و در شهر خودشان بازی می کردند، واقعاً سرویس به سرویس ما را اذیت کردند، اما ما آمده بودیم که بتوانیم با عملکرد خودمان جبران کنیم.

ملی پوش سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: خدا را شکر توانستیم نکاتی که کادرفنی گفته بود در زمین پیاده کنیم، بچه ها هم همت کردند و به نتیجه رسیدیم. تیم سپاهان هم خیلی خوب بازی کرد، اما ما بهتر بودیم و فکر می کنم حق ما پیروزی در این میدان بود.

وی در مورد دفاع خوب سپاهان، گفت: من واقعا در گیم دوم شوکه شدم. چند رالی و امتیاز را جدی نگرفتم ولی دیدم که نمی توانیم شل بگیریم و باید خیلی سخت ادامه دهیم تا به پیروزی برسیم و گیم های سوم و چهارم بهتر شدیم و توانستیم نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرنگاران، زرینی در ارتباط با محمدی راد سرمربی سپاهان، اظهار کرد: رزومه محمد راد تعیین است. تعیین است که بررسی خیلی خوبی برای تمام بازی ها دارند و برنامه ریزی می نمایند. تیم های دیگر در اصفهان مشکل خواهند داشت. پیروزی ما چیزی از ارزشهای خوب سپاهان کم نمی کند، چرا که سپاهان تا اینجای کار خیلی خوب بازی کرد. نمی توان گفت در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، تیم سپاهان تیم خیلی خوبی است، ما هم فرایند به رشد خوبی را آغاز کردیم و امیدوارم که این فرایند ادامه دار باشد و به نتایج خیلی خوبی تا قهرمانی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 124

به "زرینی: بازی خوب سپاهان ما را شوکه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرینی: بازی خوب سپاهان ما را شوکه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید