رد پیشنهاد 90 میلیون یورویی منچستریونایتد برای خرید سانچو

به گزارش مجله سیاران، باشگاه بورسیا دورتموند پیشنهاد 90 میلیون یورویی منچستریونایتد برای خرید جیدون سانچو، ستاره انگلیسی این تیم، را رد نموده است.

رد پیشنهاد 90 میلیون یورویی منچستریونایتد برای خرید سانچو

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیاطین سرخ پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان تمام تمرکز خود را روی خرید جیدون سانچو قرار داده اند. آن ها رو یکشنبه پیروز شدند با دو گل برابر لسترسیتی به پیروزی برسند و با قرار دریافت در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس مجوز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند. مدیران این تیم تصمیم دارند با خرید چند بازیکن تیم فعلی را تقویت نموده تا بتوانند حضور قدرتمندانه ای در این رقابت ها و همچنین کورس قهرمانی فصل آینده لیگ انگلیس داشته باشند. تیم اوله گونار سولشر پیش از این به سانچو لینک شده بود و گفته می گردد که این بازیکن نیز علاقه زیادی به حضور در اولدترافورد دارد.

نشریه آلمانی بیلد خبر داده که دورتموند پیشنهاد مالی اول منچستریونایتد را رد نموده و گفته می گردد که دورتموند انتظار دارد که ستاره خود را با رقمی در حدود 120 میلیون یورو به فروش برساند. با توجه به شرایط مالی و مالی ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا، تیم آلمانی تصمیم برای کاهش قیمت مدنظر خود نیز ندارد. سانچو این فصل در 44 بازی 20 گل و 20 پاس گل در کارنامه خود به ثبت رساند و جدایی این بازیکن می تواند ضربه بزرگی به دورتموند بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 562

به "رد پیشنهاد 90 میلیون یورویی منچستریونایتد برای خرید سانچو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد پیشنهاد 90 میلیون یورویی منچستریونایتد برای خرید سانچو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید