راهنمای خرید وسایل ورزشی و سفر از دکتلون در استانبول (تور ارزان استانبول)

به گزارش مجله سیاران، فروشگاه دکتلون Decathlon برای خرید وسایل ورزشی و سفر را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر سفرهای کوهنوردی، کمپینگ یا طبیعتگردی را دوست دارید و سالی چند بار به سفر می روید، از دکتلون دست خالی برنمی شد. اینجا برای کسانی که دنبال تجهیزات ورزشی و لوازم سفر هستند مانند بهشت است.

راهنمای خرید وسایل ورزشی و سفر از دکتلون در استانبول (تور ارزان استانبول)

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

فروشگاه دکتلون کجاست؟

اگر از برندهایی مانند آدیداس، دیوتر، نایک و حتی ریباک بگذریم، دکتلون یکی از مطرح ترین برندهای ورزشی است که می توایند با قیمت مناسب، لوازم مورد احتیاج خود را با قیمت خوبی بخرید. یکی از شعب دکتلون در محله شیشلی استانبول قرار گرفته است. شیشلی یکی از محله های اعیان نشین استانبول است. شعبه مجهز دیگر در کنار مرکز خرید فروم استانبول قرار گرفته است. شعبه دکتلون در فروشگاه فروم بسیار مجهز است. به خصوص اگر ابتدای روز خرید مراجعه کنیدبهتر است. در پیان روز به علت فروش بالای فروشگاه دکتلونن گاهی بعضی سایزها تمام می گردد و ممکن است ناقص باشند. این فروشگاه هم مانند بیشتر فروشگاه های ترک، ساعت 10:00 صبح تا 10:00 شب فعالیت دارد.

در دکتلون چه چیزهایی خواهیم دید؟

در دکتلون می توانید وسایل شنا، تنیس، کمپینگ، کوهنوردی، لوازم بدنسازی، نوشیدنی های انرژی زا، اسکیت، اسکی و.... را تهیه کنید. با توجه به اینکه شعب مختلف دکتلون متراژ متفاوتی دارند، تنوع محصولاتی که عرضه می نمایند، در آنها فرق دارد. یکی از بزرگترین و مجهزترین شعب دکتلون که می توانید به راحتی تمام تجهیزات سفر و ورزشی را یک جا بینید، در کنار مرکز خرید فروم استانبول است. درست مثل یک فروشگاه در هنگام ورود می توانید یک سکه 1 لیری در چرخ دستی بیندازید تا چرخ آزاد گردد. خرید خود را داخل آن قرار دهید و در خاتمه هم بعد از اینکه حساب و کتاب تان در صندوق تمام شد با برگرداندن چرخ دستی، سکه 1 لیری به شما برگردانده می گردد.

چند توصیه برای خرید از فروشگاه دکتلون

پیشنهاد می کنیم حتما لباس یا کفش هایی که می پسندید را قبل از خرید امتحان کنید. سایز لباس ها یا کفش ها ممکن است کمی متفاوت باشند به خصوص در خصوص لباس های طبیعتگردی حتما قبل از خرید آنها را بپوشید. هر ردیف از محصولات با تابولهای بزرگی که در ابتدای آنها وصل شده، معین شده اند درست مانند فروشگاه های هایپر در ایران.

برای خرید از این فروشگاه بیش از یک ساعت به زمان احتیاج دارید. شعبه دکتلون در فروشگاه فروم بسیار بزرگ و مجهزی است بنابراین اگر مشتاق خرید تجهیزات ورزشی و طبیعتگردی هستید اینجا برترین مکان است. برای خرید موارد زیادی وجود دارد و مطمئن باشید وقتی پا در این فروشگاه مجهز بگذارید به سادگی نمی توانید از آن خارج شوید. پیشنهاد ما این است که برای تماشای همه تجهیزات و وسایل در فروشگاه و برای اینکه با دقت خرید خود را انجام دهید، بیش از یک ساعت وقت بگذارید و نباید فراموش کنید که در ساعات اولیه به آنجا مراجعه کنید.

حدود قیمت ها در دکتلون چقدر است؟

قیمت لوازم ورزشی به خصوص برای شنا از حدود 30 لیر برای لوازم آن آغاز می گردد. البته لوازم گران قیمت تری هم وجود دارد. چادرهای طبیعتگردی از 80 لیر قیمت های شان آغاز می گردد تا 800 لیر. می توانید چادرهای متنوع طبیعتگردی را با کاربردها و کیفیت متفاوت در دکتلون بیابید. شلوارهای طبیعتگردی گاهس تخفیف های خوبی دارند و قیمت شان از حدود 70 یا 80 لیر آغاز می گردد. اگر از هواداران ورزش اسکی هستید هم این مژده را به شما بدهیم که در دکتلون هر چه که بخواهید را می توانید پیدا کنید. ست های ورزشی زنانه و مردانه در رنگبندی های مجذوب کننده در کنار وسایل مورد احتیاج شما.

برای اطلاع از محصولات دکتلون به وب سایت رسمی دکتلون ترکیه مراجعه کنید: decathlon.com.tr

آدرس فروشگاه های دکتلون در استانبول

در نقشه زیر می توانید آدرس بیش از ده فروشگاه دکتلون استانبول را ببینید:

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1563

به "راهنمای خرید وسایل ورزشی و سفر از دکتلون در استانبول (تور ارزان استانبول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید وسایل ورزشی و سفر از دکتلون در استانبول (تور ارزان استانبول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید