در موزه شکنجه آمستردام، گیوتین را از نزدیک ببینید، عکس

به گزارش مجله سیاران، آمستردام موزه ها و مکان های دیدنی زیادی دارد، اما موزه شکنجه در پایتخت کشور هلند از جمله مکان های عجیب و البته ترسناکی است که می توان دید.

در موزه شکنجه آمستردام، گیوتین را از نزدیک ببینید، عکس

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

موزه شکنجه، یکی از 50 موزه موجود در آمستردام است که در نزدیکی بازار گل (Bloemenmarkt) و یکی از آبراهه های آمستردام (Single) و در لیست غیرمعمول ترین موزه های دنیا واقع شده است و یکی از محبوب ترین موزه ها برای گردشگر هاست. موزه دیگری هم در زمینه شکنجه در آمستردام وجود دارد که موزه وسایل شکنجه قرون وسطا نام گرفته است.

در موزه شکنجه، اتاق های تو در تو و تاریک زیادی وجود دارد. در هر اتاق یک یا دو وسیله شکنجه نگه داشته می گردد. تعدادی از آن ها با شیشه محافظ و نگهداری می شوند، اما بازدیدنمایندگان می توانند تعداد زیادی از آن ها را از نزدیک ببینند و یا حتی لمس نمایند.

روی هر یک از وسیله ها تصاویری از کتاب ها و یا مقاله ها قدیمی ضمیمه شده که توضیحاتی را در خصوص آن ارائه و نحوه و چرایی استفاده از این وسایل نیز توضیح داده شده است. این مقاله ها به زبان های انگلیسی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی هستند. نحوه نورپردازی در این مکان به شکل خاص و البته محزونی طراحی شده است. قفس های آویزان، ماسک شکنجه، جمجمه خردکن، تخت های میخی و انواع گیوتین از جمله وسایلی هستند که در این موزه به نمایش گذاشته می شوند.

بازدیدنمایندگان بزرگسال این موزه به صورت روزانه می توانند با پرداخت 7.5 یورو و 4 یورو برای بچه ها از این محل بازدید نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 652

به "در موزه شکنجه آمستردام، گیوتین را از نزدیک ببینید، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "در موزه شکنجه آمستردام، گیوتین را از نزدیک ببینید، عکس" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در موزه شکنجه آمستردام، گیوتین را از نزدیک ببینید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید