درسی از فوتبال دانمارک، شرایط خوب امیر غفور

به گزارش مجله سیاران، سیامک افروزی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط امیر غفور گفت: طبق مشورتی که با پروفسور ایتالیایی انجام دادیم، بر اساس پروتکل مشورتی او پیش می رویم. مشکل خاصی وجود ندارد فقط عضلات غفور باید به توازن برسد. الکنو نیز این اجازه را داد تا غفور فرصت بیشتری برای کارهای درمانی داشته باشد چرا که غفور بازیکن ارزشمند تیم ملی است و نمی خواهیم فشار زیادی روی او وارد شود تا در المپیک دچار مشکل شویم.

درسی از فوتبال دانمارک، شرایط خوب امیر غفور

پزشک تیم ملی تاکید کرد: رسانه و مردم نگران حال بازیکنان هستند اما سوالات زیاد و پیگیر شدن بیش از حد درباره شرایط سلامت بازیکنان باعث افزایش فشار روی آنها می شود.

افروزی با تاکید بر اتفاق اتفاق افتاده در بازی فوتبال دانمارک و فنلاند گفت: زمانی که اریکسن دچار مشکل شد تمام اعضای تیم دور او حلقه زدند تا مبادا دوربینی صحنه ای از او ثبت کند که بعدها منجر به ناراحتی شود این درس بزرگی برای همه ماست تا جلوی همه حواشی و استرس بازیکنان را بگیریم.

وی تاکید کرد: غفور بنا به صلاحدید کادر فنی و پزشک تیم فعلاً باید شرایط مداوای خود را طی کند، فرایند او خوب است مطمئناً ما نیز اگر بیشتر از مردم نگران شرایط سلامت او نباشیم کمتر نیستیم. بهتر است از اتفاقی که در بازی فنلاند و دانمارک رخ داد درس بگیریم. ما نیز به دنبال کسب بهترین نتیجه برای تیم ملی هستیم و برای بهتر شدن شرایط تلاش می کنیم، نمی خواهیم از 60- 70 درصد توانایی غفور استفاده کنیم و سپس در آینده و در بازی های المپیک دچار مشکل شویم. از یک جایی به بعد پرسیدن سوالات بیش از حد حساسیت ایجاد می کند. بهتر است از اتفاق افتاده در بازی فوتبال درس بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1105

به "درسی از فوتبال دانمارک، شرایط خوب امیر غفور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درسی از فوتبال دانمارک، شرایط خوب امیر غفور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید