دانش آموزان از تفکر استخدامی و کارمند شدن دوری کنند

به گزارش مجله سیاران، ستاری گفت: دانش آموزان از استخدام و تفکر استخدامی که می خواهند در نهایت در یک دستگاه دولتی استخدام شده و کارمند شوند، دوری کنند و بدانند که خودشان می توانند نوآوری و خلاقیت داشته و کارآفرین باشند.

دانش آموزان از تفکر استخدامی و کارمند شدن دوری کنند

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سرانجام مراسم افتتاحیه خانه خلاقیت و نوآوری دانش آموزی اظهار کرد: افتتاح چنین مراکزی شروع یک حرکت است و مثل زمانی می ماند که 8 سال پیش اولین مرکز نوآوری را در دانشگاه شریف افتتاح کردیم این اقدام موجب ایجاد تغییر در ساختار تفکری دانشگاه های کشور شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افزود: با فراهم کردن شرایط تاثیرگذاری دانش آموزان خلاقیت، نوآوری و اعتماد به نفس در آن ها را پرورش می دهیم.

ستاری گفت: تمرین کار گروهی، تیم سازی، تبدیل ایده به کسب و کار و آموزش مهارت هایی که یک جوان به آینده کاری به آن نیاز دارد از جمله نتایج راه اندازی و فعالیت خانه های خلاقیت و نوآوری محسوب می شوند.

وی در ادامه یادآور شد: دانش آموزان از استخدام و تفکر استخدامی که می خواهند در نهایت در یک دستگاه دولتی استخدام شده و کارمند شوند، دوری کنند و بدانند که خودشان می توانند نوآوری و خلاقیت داشته و کارآفرین باشند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افزود: فرق دانش آموزان و نوجوانان با ما که سنی از ما گذشته است این است که آن ها آینده را دارند و ابتدای جاده قرار گرفته و فرصت گرفتن تصمیم های تازه، تاثیرگذار و خلاقانه را دارند.

ستاری گفت: مرگ یکی از بزرگترین نوآوری های خداوند است که پیر ها می فرایند و جوان ها می آیند و جایگزین می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1370

به "دانش آموزان از تفکر استخدامی و کارمند شدن دوری کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان از تفکر استخدامی و کارمند شدن دوری کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید