دانشگاه تورنتو مرکز تحقیقات هوش مصنوعی می سازد

به گزارش مجله سیاران، دو کارآفرین کانادایی برای ساخت مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه تورنتو، 100 میلیون دلار یاری اقتصادی کردند.

دانشگاه تورنتو مرکز تحقیقات هوش مصنوعی می سازد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه های دنیا گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از تایمز هایر اجوکیشن، دانشگاه تورنتو اعلام نموده است که جرالد شوارتز و هدر ریزمن برای ساخت مرکز تحقیقات هوش مصنوعی مبلغ 100 میلیون دلار کانادا به این دانشگاه اهدا نموده اند. مبلغ اهدایی این دو کارآفرین رکورد بالاترین مبلغ یاری اقتصادی به دانشگاه تورنتو را زده است.

دانشگاه تورنتو که عظیم ترین دانشگاه کاناداست، از این مبلغ برای ساخت یک مرکز تحقیقات هوش مصنوعی استفاده می نماید. این مجتمع تحقیقاتی که مرکز نوآوری شوارتز ریزمن نامیده خواهد شد، در پردیس مرکز شهر دانشگاه تورنتو ساخته می گردد.

مرکز نوآوری جدید دانشگاه تورنتو یک مجتمع 70 هزار متری خواهد بود که تمرکز اصلی آن تحقیق در حوزه هوش مصنوعی و تکنولوژی های نوظهور دیگر است. مجتمع مرکز نوآوری جدید این دانشگاه شامل دو برج 12 و 20 طبقه ای می گردد و ساخت آن از پاییز امسال شروع خواهد شد.

به گفته سخنگوی دانشگاه تورنتو، یکی از برج ها شامل آزمایشگاه هایی برای تحقیقات در حوزه پزشکی احیاکننده، ژنتیک و پزشکی دقیق و برج دیگر خانه مؤسسه هوش مصنوعی وکتور و مؤسسه تکنولوژی و جامعه شوارتز ریزمن خواهد شد.

4021/ن

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 292

به "دانشگاه تورنتو مرکز تحقیقات هوش مصنوعی می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تورنتو مرکز تحقیقات هوش مصنوعی می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید