دانشجویان دختر علوم پزشکی تبریز در المپیاد بازی های فکری و الکترونیک مجازی پیروز به کسب رتبه شدند

به گزارش مجله سیاران، دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در المپیاد بازی های فکری و الکترونیک دانشگاه های علوم پزشکی کشور در رده بندی نهایی، مقام دوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

دانشجویان دختر علوم پزشکی تبریز در المپیاد بازی های فکری و الکترونیک مجازی پیروز به کسب رتبه شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در المپیاد بازی های فکری و الکترونیک دانشگاه های علوم پزشکی کشور در رده بندی نهایی، مقام دوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش، در این دور از رقابت ها که با حضور 38 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور برگزار گردید، 10 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در رشته های دومینو ماده های تاپلینگ و تاور، بازی های فکری ماده های دوز سکه ای و اتللو و بازی های الکترونیکی ماده فیفا 2021 و کلش رویال شرکت کردند.

پس از ارسال فیلم ها و داوری آنها، فاطمه امام وردیان از دانشکده پیراپزشکی در رشته دومینو ماده تاپلینگ، مقام نخست را کسب کرد. همچنین در این رشته، پریسا منصور از دانشکده پیراپزشکی در صندلی سوم نهاده شد.

در رشته فیفا 2021، سمیرا صفا از دانشکده دندانپزشکی، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و در رشته کلش رویال، مطهره زنگانه از دانشکده توانبخشی توانست مقام سومی این رقابت ها را به دست آورد.

همچنین حنا فارسی نژاد از دانشکده علوم نوین پزشکی در رشته اتللو در صندلی پنجم نهاده شد و مقام شش رشته دومینو ماده تاور به پریا صمدی از دانشکده پیرا پزشکی رسید.

در مجموع نتایج مسابقات با احتساب امتیاز دختران و پسران، دانشگاه علوم پزشکی تبریز توانست در رده بندی نهایی در سکوی سوم این رقابت ها بایستید.

گفتنی است که کاروان ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز توانسته بود سال های 96 و 97 در اولین و دومین المپیاد ورزش همگانی به ترتیب مقام دوم و اول این مسابقات را کسب نمایند و سومین المپیاد (اسفند سال 98) به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 904

به "دانشجویان دختر علوم پزشکی تبریز در المپیاد بازی های فکری و الکترونیک مجازی پیروز به کسب رتبه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دختر علوم پزشکی تبریز در المپیاد بازی های فکری و الکترونیک مجازی پیروز به کسب رتبه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید