دادگاه مسکو درخواست استیناف وکلای ناوالنی را رد کرد

به گزارش مجله سیاران، اولگا میخایلووا، یک وکیل آلکسی ناوالنی در پی یک جلسه استماع دادگاه شهر مسکو روسیه برای آنالیز درخواست تجدید نظر در مجازات حبس این مخالف کرملین اظهار کرد، این دادگاه دادخواست تیم وکلای مدافع ناوالنی برای صدور حکم موقت آزادی وی در ارتباط با تصمیم اخیر دادگاه حقوق بشر اروپا در قبال آزادی وی را رد کرد.

دادگاه مسکو درخواست استیناف وکلای ناوالنی را رد کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، البته قبل از آنکه دادگاه درخواست تجدید نظر در قبال حکم مجازات 3.5 سال حبس برای ناوالنی را رد کند، مجازات اولیه وی به میزان 1.5 ماه با در نظر دریافت زمان حضور وی در بازداشت خانگی کاهش یافت.

میخایلووا به خبرنگاران گفت: ما متن کامل حکم استیناف را در عرض یک هفته دریافت خواهیم کرد و آن موقع خواهیم فهمید که چرا دادگاه درخواست صدور حکم موقت آزادی را که دادگاه حقوق بشر اروپا مطابق با قانون سی و نهم اعمال نموده و خواهان آزادی شد، رد نموده است.

این وکیل توضیح داد که روسیه معمولا از احکام دادگاه حقوق بشر اروپا تبعیت می نماید.

میخایلووا ادامه داد: این حکم در پرونده های مربوط به استرداد و احتیاج به یاری پزشکی، زمانی که شخصی عملا در شرف مرگ است اعمال می گردد. دادگاه حقوق بشر اروپا در نظر گرفت که جان ناوالنی با توجه به حضور او در زندان بعد از مسموم شدنش بدون مطرح کردن یک پرونده کیفری، تهدید می گردد. دادگاه حقوق بشر اروپا نگرانی های ما درباره تهدید شدن جان او را معتبر دانست و به همین دلیل چنین تدابیر بی سابقه ای را اجرا کرد اما این تصمیم همچنان اجرا نشد.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع مطلع گفت، آلکسی ناوالنی که در ارتباط با یک پرونده کیفری کلاه برداری مربوط به شرکت ایو روشه به مجازات حبس محکوم شده، احتمالا به زندانی در منطقه مرکزی فدرال منتقل می گردد.

منبع مذکور گفت: ناوالنی در محتمل ترین حالت به زندانی در منطقه مرکزی فدرال روسیه منتقل خواهد شد. این ممکن است در طی روزهای آینده رخ دهد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 981

به "دادگاه مسکو درخواست استیناف وکلای ناوالنی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه مسکو درخواست استیناف وکلای ناوالنی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید