خداحافظی با شدیدترین محدودیت های ورزشی تا 10 بهمن

به گزارش مجله سیاران، تا دهم بهمن ماه سال جاری در 19 شهر، استخر های سرپوشیده، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد و باشگاه ورزشی سالنی و در 157 شهر نیز صرفا باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد و باشگاه های ورزشی سالنی تعطیل خواهند بود و خبری از اعمال شدیدترین محدودیت های ورزشی که شامل مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی است، نخواهد بود.

خداحافظی با شدیدترین محدودیت های ورزشی تا 10 بهمن

به گزارش ایسنا، طبق جدول گروه های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخر های سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار معین شده اند.

طبق آخرین اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، هم اکنون از نظر شیوع ویروس، 19 شهر نارنجی، 157 شهر زرد و 256 شهر آبی هستند، بنابراین دیگرهیچ شهر قرمز کرونایی در کشور وجود ندارد و شهر هایی که در مازندران قرمز بودند نیز، نارنجی شده اند.

مناطق نارنجی

طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حال حاضر 19 شهر کشور در شرایط نارنجی یا سطح هشدار 2 قرار دارند و محدودیت های مشاغل سطح 3 و 4 در آن ها اجرا می شود؛ بنابراین استخر های سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت نیستند.

مناطق زرد

همچنین نقاطی که در شرایط زرد قرار دارند سطح شغلی 4 در آن ها محدود خواهد بود که شامل باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه های ورزشی سالنی است که شرایط 157 شهر زرد اعلام شده و شامل محدودیت های سطح شغلی چهارم تا پایان هفته جاری خواهند شد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 882

به "خداحافظی با شدیدترین محدودیت های ورزشی تا 10 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی با شدیدترین محدودیت های ورزشی تا 10 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید