خبرنگاران قهرمانی احمدی در مسابقات بادبانی فرانسه

به گزارش مجله سیاران، تهران- خبرنگاران- ملی پوش بادبانی کشورمان به همراه چند ورزشکار دیگر بادبانی در رقابت های بین المللی فرانسه شرکت کرد و به مقام نخست رسید.

خبرنگاران قهرمانی احمدی در مسابقات بادبانی فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، احمد احمدی که با حضور در اروپا خود را برای رسیدن به المپیک 2021 توکیو آماده می نماید پس از از دست دادن رقابت های آلمان به فرانسه رفت و در مسابقه ای به میزبانی این کشور شرکت کرد.

احمدی در مسابقات قایق های کلاسیک به عنوان جام پاییز که توسط باشگاه یات کلاب فرانس پاریس، یکی از مهمترین باشگاه های قایقرانی جهان برگزار گردید شرکت کرد.

ملی پوش بادبانی کشورمان در قالب تیم کومت از انگلیس به آب زد و در جهت کن به سنن تروپز، در کنار سیلورهایی از استرالیا، ایتالیا، فرانسه و آفریقای جنوبی در این قایق حضور داشت و در نهایت به عنوان قایق نخست مسابقات را به سرانجام رساند.

احمدی در این قایق تنظیم کننده جنوا (بادبان جلو) و اسپیناکر بوزم بود.

احمدی که تمرینات خود را در اسپانیا انجام داد و با شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور بود حالا با باز شدن مرزها در قاره سبز فرصت حضور در مسابقات را دارد و از امروز نیز در یک رقابت دیگر به میزبانی سنت تروپز شرکت می نماید که این مسابقه تا سه شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 599

به "خبرنگاران قهرمانی احمدی در مسابقات بادبانی فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قهرمانی احمدی در مسابقات بادبانی فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید