خبرنگاران دستگاه پلاسمافریز به دزفول رسید

به گزارش مجله سیاران، دزفول- خبرنگاران- سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: یک دستگاه پلاسمافریز پس از پیگیری های اجرا شده با همت سازمان انتقال خون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی دزفول نهاده شد.

خبرنگاران دستگاه پلاسمافریز به دزفول رسید

علی فرهمندپور شب سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه های دزفول اضافه نمود: این دستگاه درحال استقرار و آماده سازی است که مزیت آن ساخت و فراوری پلاسمای مورد احتیاج برای درمان بیماران کرونایی است.

وی گفت: با فراوری پلاسمای درمانی بیماران کرونایی در دزفول، زمان کمتری برای خرید پلاسما و انتقال آن به دزفول صرف خواهد شد.

فرهمندپور با بیان اینکه خرید این دستگاه به معنای شکست کرونا نیست و همچنان پیشگیری مقدم بر درمان است، اضافه نمود: هفته آینده رزمایش همگانی با عنوان سفیران سلامت برگزار خواهد شد که در آن روز افراد در حال تردد در اماکن عمومی دزفول باید پروتکل های بهداشتی را رعایت و از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از همه نهادها، گروه های جهادی و مردم دعوت کرد در این رزمایش شرکت نمایند تا بتوانیم فاصله گذاری و پروتکل های اجتماعی را رعایت کنیم.

دزفول پس از اهواز بیشترین آمار مبتلا به بیماری کرونا در استان خوزستان را دارد.

بنا به اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در 24 ساعت گذشته، 2 هزار و 457 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در سطح کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به کرونا به 227 هزار و 662 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 518

به "خبرنگاران دستگاه پلاسمافریز به دزفول رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگاه پلاسمافریز به دزفول رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید