تور روسیه ارزان: جنگ قهرمانی ایران، روسیه و آمریکا در دیدارهای پایانی

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران، رقابت های چهار وزن نخست و دوم کشتی آزاد قهرمانی دنیا روزهای 10 تا 12 مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار گردید و در سرانجام تیم ایران به وسیله حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم، کامران قاسم پور در وزن 92 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا و علیرضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن 65 کیلوگرم و محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

تور روسیه ارزان: جنگ قهرمانی ایران، روسیه و آمریکا در دیدارهای پایانی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در رقابت های دو وزن انتهای مجتبی گلیج نماینده وزن 97 کیلوگرم کشورمان به ملاقات رده بندی راه یافته و عرفان الهی کشتی گیر وزن 70 کیلوگرم هم در گروه بازنده ها حضور دارد که ادامه این مسابقات امروز برگزار می گردد.

تا انتها روز دوم مسابقات که تکلیف مدعیان 8 وزن از 10 وزن رقابت ها معین شده، تیم ایران با 141 امتیاز در صدر واقع شده است و تیم های آمریکا و روسیه به ترتیب با 140 و 133 امتیاز در صندلی های دوم و سوم قرار دارند.

به همین دلیل امروز یعنی روز انتهای رقابت های جهانی، تمامی کشتی ها بسیار حساس و مهم خواهد بود چراکه می تواند تکلیف مثلث قهرمانی ایران، روسیه و آمریکا قهرمانی را معین کند به طوری که امروز با هر برد و باخت کشتی گیران این مثلث قهرمانی، رتبه هر سه تیم تغییر خواهد نمود.

امروز مدال عرفان الهی و مجتبی گلیج برای قهرمان شدن تیم ایران بسیار حائز اهمیت است، البته نباید از نتایج کشتی گیران 2 رقیب دیگر یعنی آمریکا و روسیه هم غافل شویم.

تیم ایران که تا به امروز عملکرد خوبی در این دوره از رقابت های جهانی داشته شانس قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی را دارد، اما به شرط درخشش عرفان الهی و مجتبی گلیج که می تواند این جهت را هموارتر سازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1260

به "تور روسیه ارزان: جنگ قهرمانی ایران، روسیه و آمریکا در دیدارهای پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: جنگ قهرمانی ایران، روسیه و آمریکا در دیدارهای پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید