تازه ترین جاهای تفریحی در برترین فصل سفر به کیش

به گزارش مجله سیاران، برترین تفریحات کیش در فصل زمستان را با اجاره سوئیتی در کیش برنامه ریزی کنید. وب سایت هومسا شما در اینباره هدایت می نماید.

تازه ترین جاهای تفریحی در برترین فصل سفر به کیش

یکی از مجذوب نماینده ترین جزیره هایی که در ایران وجود دارد و هر ساله میزبان مسافران زیادی است، جزیره کیش است که در چند سال اخیر به علت جاهای سرگرمیی بسیاری که در آن ساخته شده است، به یک مقصد سرگرمیی معروف تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم تا نوترین جاهای سرگرمیی کیش را معرفی می کنیم. مکان های سرگرمیی زیادی که در این جزیره وجود دارد باعث می شوند تا شما به فرصت بیشتری برای اقامت احتیاج داشته باشید و بالطبع یکی از برترین گزینه ها برای اقامت از نظر قیمت، اجاره سوئیت در کیش است که به علت دسترسی خوب و قیمت های مناسب سوئیت های این جزیره، همواره مورد استقبال قرار می گیرند.

غواصی

یکی از مجذوب نماینده ترین سرگرمیات دریایی کیش که هواداران زیادی دارد، غواصی است. اگر به جهانی زیر آب علاقه دارید می توانید به سراغ غواصی در جزیره کیش بروید. احتیاجی نیست غواصی بلد باشید چون مربی های مختلفی در آن جا حضور دارند که به شما یاری نمایند چطور وارد آب شوید و از تجهیزاتی که در اختیارتان است، بهره ببرید.

شاتل و بنانا

اگر دوست دارید دسته جمعی به قایق سواری در اطراف جزیره کیش بروید، بنانا سواری یکی از برترین گزینه هاست. بنانا قایق های بادی شبیه موز هستند که بین چهار تا 6 نفر ظرفیت دارند و اگر می خواهید هیجان را به قایق سواری تان اضافه کنید، از شاتل بهره ببرید. شاتل ها قایق های بادی ای شبیه بنانا هستند که ابعاد آن ها کوچکتر است ولی سرعت بیشتری دارد. ظرفیت هر شاتل دو تا سه نفر است.

اسکله سرگرمیی

یکی از برترین مکان های سرگرمیی که در کیش ساخته شده است، اسکله سرگرمیی است که به خاطر منظره زیبایی که به خلیج فارس دارد، همواره مورد استقبال گردشگران بوده است. در اسکله سرگرمیی کیش می توانید از امکاناتی مثل قایق ماهیگیری، قایق پارویی، جت اسکی و... بهره مند شوید. این اسکله 437 متر طول دارد و در نزدیکی آن سرگرمیاتی مثل بولینگ، سینما چهار بعدی و کلوپ سرگرمیات دریایی تاسیس شده است که مجذوب نمایندهیت آن را برای گردشگران بیشتر می نماید. بازدید از اسکله سرگرمیی کیش رایگان است اما برای استفاده از امکانات سرگرمیی آن باید به صورت جداگانه هزینه بپردازید. در نزدیکی اسکله محل های زیادی برای اقامت وجود دارند که بیشتر ویلایی هستند و شما می توانید با اجاره ویلا در کیش از سرگرمیاتی که در این اسکله وجود دارد، بهره ببرید.

اسکی روی آب

یکی از مجذوب نماینده ترین سرگرمیات در جزیره، اسکی روی آب است. اسکی روی آب برعکس غواصی احتیاجمند مهارت است و اگر قبلا آن را تجربه نکرده اید، بهتر است از خیر آن بگذرید. در این ورزش آبی، ورزشکار در حالی که اسکی مخصوصی به پا دارد، به یاری وسایل آبی موتوری با سرعتی در حدود سی کیلومتر در ساعت روی آب کشیده می گردد و در واقع کسی که از آن استفاده می نماید، بهتر است اول به آب تسلط داشته باشد تا به اسکی روی آن.

پارک آبی اوشن

یکی از برترین سرگرمیات کیش بدون اغراق پارک آبی اوشن است که به علت داشتن فضای نو، به یکی از پرطرفدارترین جاهای سرگرمیی کیش تبدیل شده است. این پارک روباز است و بلندترین سرسره های منطقه را دارد که ارتفاع بعضی از آن ها در حدود 24 متر است. این پارک یکی از پیشرفته ترین و به روزترین وسایل جهان را دارد و به صورت روزانه ظرفیت 3300 نفر را دارد.

پارک بادی مارینا

یکی از نوترین سرگرمیات آبی جزیره، پارک بادی مارینا است. در این مجموعه وسایل بادی زیادی قرار گرفته است که هم بچه ها و هم بزرگسالان می توانند از آن استفاده نمایند و با تهیه بلیط می توانید برای یک ساعت از وسایل این مجموعه بهره ببرید.

جایروکوپتر

یکی از نوترین سرگرمیاتی که در جزیره کیش راه اندازی شده است، جایروکوپتر است که چیزی بین هواپیما و هلیکوپتر است. این وسیله به گردشگران امکان می دهد تا در فضایی امن و آرام بتوانند پرواز نمایند و از بالا به خلیج فارس نگاه نمایند تا زیبایی های جزیره را ببینند. برای استفاده از جایروکوپتر باید از باند گلایدر فرودگاه بین المللی کیش بهره ببرید که در نزدیکی آن، اقامتگاه های زیادی وجود دارد که برترین گزینه برای اقامت در این محل، اجاره آپارتمان در کیش است.

اسکوتر زیردریایی

یکی از هیجان انگیزترین سرگرمیاتی که در کیش می توانید داشته باشید، اسکوتر زیردریایی است. این وسیله برای افراد بالای 12 سال مناسب است و اگر تا به حال تجربه غواصی یا شنا زیر دریا نداشته اید، با این وسیله به راحتی می توانید به زیر آب های خلیج فارس بروید و به گشت وگذار بپردازید. لوازمی که برای این سرگرمی احتیاج دارید، مایو، حوله و دمپایی است.

برای اینکه بتوانید از تمام سرگرمیات کیش بهره ببرید، باید چند روزی را در این جزیره اقامت کنید. راحت ترین و سریع ترین راه اجاره ویلا و اقامتگاه، روش های آنلاین است. هومسا یک سامانه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که به شما یاری می نماید تا از راهی ایمن بتوانید ویلا یا اقامتگاه اجاره کنید. در هومسا تمام ویلاها و اقامتگاه ها با جزئیات، تعداد نفرات، قیمت و مکان دسترسی تعیین شده است و حتی از همین الان می توانید برای هر زمانی که می خواهید، اقامتگاه دلخواه خود را اجاره کنید.

منبع: کجارو / homsa.net
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1415

به "تازه ترین جاهای تفریحی در برترین فصل سفر به کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین جاهای تفریحی در برترین فصل سفر به کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید