جاذبه های شهر نیاگارا کانادا

به گزارش مجله سیاران، احتمالا با شنیدن نام نیاگارا عموم افراد تنها آبشاری معروف را در ذهنشان مجسم می نمایند! اما جالب است بدانید که شهری به نام نیاگارا آند لیک وجود دارد که دیدنی های بسیاری در خود جای داده است. نیاگارا آند لیک یکی از شهرهای آنتاریوی کاناداست و به دلیل جاذبه های بی نظیرش، نقش بسیاری در جذب گردشگر به این منطقه دارد. در این مقاله قصد داریم به جاذبه های شهر نیاگارا بپردازیم.

جاذبه های شهر نیاگارا کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آبشار نیاگارا

بدون شک از مهمترین جاذبه های شهر نیاگارا می باشد و سالانه افراد بی شماری را به سمت خود روانه می نماید! البته از آنجایی که این آبشار در مرز بین آمریکا و کانادا قرار گرفته است، عده ای آن را در آمریکا قلمداد می نمایند. در واقع آبشار نیاگارا یک آبشار 3 بخشی است. که یک بخش آن در کانادا به نام آبشار نعل اسب و دو بخش دیگر آن در قسمت آمریکایی منطقه به نام های آبشار آمریکایی و نقاب عروس است.

این آبشار نه تنها عنوان بلندترین آبشار دنیا را به خود اختصاص داده است، بلکه دارای بالاترین سرعت جریان آب نیز است. این فضای رویایی و زیبا سالانه بیش از 12 میلیون جهانگرد دارد!

پل رنگین کمان

مگر می گردد به آبشارا نیاگارا رفت و به پل رنگین کمان سری نزد! پل رنگین کمان که طول آن 290 متر است در سال 1940 ساخته شد. این پل نیز در مرز کانادا و آمریکا قرار گرفته است و این دو کشور را به هم متصل می نماید. علت نامگذاری این پل به نام رنگین کمان دو دلیل دارد. یکی قوس پل است که تداعی نماینده شکل رنگین کمان در ذهن مخاطب است و دیگری تشکیل رنگین ها در این ناحیه است.

غار بادها

این غار در پشت آبشار نقاب عروس واقع شده است. ارتفاع این آبشار 40 متر، پهنای آن 30 متر و عمقی حدود 9 متر دارد که از دیدنی های این شهر به حساب می آید.

برج اسکای لون

احتمالا در بسیاری از عکس ها، این برج بلند را دیده اید. شاید فکر کنید که چون در بین برج های بلند دنیاست، به عنوان جاذبه گردشگری نیز محسوب می گردد! اما این برج نه تنها به علت بلند بودنش مورد توجه است، بلکه با بالا رفتن از آن می توانید نمایی بسیار زیبا از آبشارهای معروف شهر را ببینید! ارتفاع این برج از سطح خیابان 160 متر و از عمق آبشار 263 متر است. بنابراین اگر به این شهر سفر کردید می توانید نماهای مختلفی از آبشار نیاگارا را در بخش های مختلف شهر ببینید.

باغ گیاه شناسی نیاگارا

این باغ که در سال 1936 تاسیس شد، یکی از پرطرفدارترین جاذبه های شهر نیاگارا محسوب می گردد. در این باغ که عظیمی آن به بیش از 40 هکتار می رسد، می توانید به دور از شلوغی های شهر و در سایه درختان آن ساعت های دلپذیری را بگذرانید. در این باغ می توانید بیش از 2400 رز زیبا و هزاران پروانه را ببینید. این باغ در فاصله 10 دقیقه ای آبشار نیاگارا (با اتوموبیل) قرار گرفته است.

قلعه نیاگارا

قدیمی ترین بنای نظامی که امروزه به یکی از جاذبه های شهر نیاگارا کانادا تبدیل شده است. این قلعه در ابتدا برای حفظ منافع فرانسوی ها ساخته شده بود. از نظر موقعیت مکانی این قلعه در بخش شرقی رودخانه معروف نیاگارا قرار گرفته است.

جاذبه های این شهر به موارد ذکر شده محدود نمی گردد. این شهر مملو از موزه ها، فستیوال ها و دیدنی های مختلف است. با قدم زدن در خیابان های این زیبای شهر لذت ببرید و سفر خوبی را تجربه کنید. موزه مومی، موزه تاریخ، موزه هتل عظیم، موزه موزیک راک، موزه بودایی کانادا، موزه رکوردهای گینس، موزه بچه ها نیاگارا، جزایر سه خواهر، ساعت فلورال، پارک هاید، تپه کلیفتون و …. بخشی دیگر از دیدنی های این منطقه محسوب می شوند.

منبع: سفرمی
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 378

به "جاذبه های شهر نیاگارا کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های شهر نیاگارا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید