ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد تا 25 فروردین

به گزارش مجله سیاران، ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به واحد الکترونیکی و واحد دانشگاهی محل سکونت تا 25 فروردین ادامه دارد.

ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد تا 25 فروردین

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد دنیا بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زمان ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به واحد دانشگاهی الکترونیکی (مجازی) و میهمانی اضطراری به واحد دانشگاهی محل سکونت یا نزدیکترین واحد دانشگاهی محل سکونت، در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400، که از تاریخ 15 فروردین ماه 1401 شروع شده بود تا روز پنج شنبه 25 فروردین ماه ادامه دارد و تمدید نخواهد شد.

وی اضافه نمود: درخواست انتقال به واحد الکترونیکی (مجازی) در صورت وجود مقطع، رشته، گرایش و تطابق سال قبولی در این مقطع زمانی، امکان پذیر است.

دنیا بین با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه نموده و ثبت نام خود را کامل نمایند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی به وسیله سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1493

به "ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد تا 25 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد تا 25 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید