فراوری پژو 206 متوقف می گردد ، جایگزین خودروی پرطرفدار ایرانی ها چیست؟

به گزارش مجله سیاران، در راستای سیاست گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه محصولات و عرضه محصولات نو و به روز، خودروی پژو 206 از مدار فراوری خارج خواهد شد.

فراوری پژو 206 متوقف می گردد ، جایگزین خودروی پرطرفدار ایرانی ها چیست؟

به گزارش خبرنگاران ، باتوجه به راهبرد گروه صنعتی ایران خودرو در طرح تحول کیفیت محصولات که از بهمن ماه سال گذشته تدوین شده و در حال اجراست و در راستای عمل به فرامین هشت ماده ای رییس جمهور، توقف فراوری محصولات قدیمی و جایگزینی آن ها با خودروهای به روز و تازه در دستور کار این خودروساز قرار گرفته است تا رضایتمندی مشتریان افزایش یابد.

بر همین اساس، در امسال دو خودروی سمند و پژو 405 از خط فراوری خارج شد و این بار محصول پژو 206 در آستانه توقف فراوری قرار گرفته است.

به این ترتیب، این محصول که در زمره محصولات پر هوادار ایران خودرو قرار گرفته است، در اسفندماه امسال و پس از تحقق تعهدات به مشتریان از خط فراوری خارج می گردد.

بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده، دو خودروی پژو 207 مجهز به موتور TU3 و محصول پروژه TF21 که در سال آینده به فراوری انبوه می رسند، جایگزین 206 خواهند شد.

لازم به ذکر است، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای طرح تحول کیفیت محصولات، در امسال در بخش سواری از دو محصول تازه رونمایی نموده که طبق برنامه در سال آینده به مرحله فراوری انبوه خواهند رسید و بعلاوه محصولات فعلی را توسعه و بهبود بخشیده است.

  • افزایش دسته جمعی قیمت ها در بازار خودرو | جدول تازهترین قیمت خودروهای داخلی را ببینید
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1634

به "فراوری پژو 206 متوقف می گردد ، جایگزین خودروی پرطرفدار ایرانی ها چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری پژو 206 متوقف می گردد ، جایگزین خودروی پرطرفدار ایرانی ها چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید