تشدید نظارت استاندارد ایلام بر محصولات غذایی

به گزارش مجله سیاران، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل استاندارد ایلام از تشدید نظارت بازرسان استاندارد در مراکز عرضه و واحدهای صنفی شهر ایلام خبر داد.

تشدید نظارت استاندارد ایلام بر محصولات غذایی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ایلام، مهناز همتی اظهار کرد: این بازرسی ها علاوه بر بازرسی هایی است که از واحدهای تولیدی، خدماتی، آسانسور و شهربازی به طور مستمر از سوی کارشناسان استاندارد انجام می شود.

وی بیان نمود: این بازرسی ها به منظور توجه به سلامت شهروندان و حفظ ایمنی آنها، از طریق کارشناسان استاندارد از واحدهای صنفی شامل فروشگاه های مواد غذایی، نانوایی ها و دیگر صنوف در سطح استان ایلام به طور مستمر صورت می گیرد.

همتی در ادامه مطرح نمود: در این بازرسی ها که با هدف کنترل کیفیت کالاهای دارای علامت استاندارد در سطح بازار انجام می شود، کارشناسان استاندارد به واحدهای صنفی مراجعه کرده و کالاهای مشمول استاندارد اجباری فاقد علامت استاندارد یا فاقد کد 10 رقمی و یا مشکوک به جعل علامت استاندارد را شناسایی، توقیف و جمع آوری می کنند و در صورت لزوم برخورد قانونی انجام می شود.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند با ارسال کد 10 رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد کالاها به سامانه پیامکی 10001517، تأیید اصالت نشان را مشاهده و در صورت مشاهده تخلف از واحدهای صنفی توزیع کننده محصولات مشمول استاندارد اجباری می توانند مراتب را از طریق شماره تماس 1517 یا سامانه پیامکی 500011517، سامانه رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد ایلام، اطلاع رسانی کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1322

به "تشدید نظارت استاندارد ایلام بر محصولات غذایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت استاندارد ایلام بر محصولات غذایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید