برگزاری نشست برلین تحت تدابیر شدید امنیتی

به گزارش مجله سیاران، مقامات آلمانی برای میزبانی نشست بین المللی درباره بحران لیبی تدابیر شدید امنیتی در برلین اعمال کردند.

برگزاری نشست برلین تحت تدابیر شدید امنیتی

با تور زمستان 99 آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از درگاه خبری الوسط - لیبیا مقامات آلمانی برای تامین امنیت نشست برلین چهار هزار نفر از نیروهای پلیس را به خدمت گرفتند و تمام راه های منتهی به محل برگزاری این نشست را مسدود کردند.

مقامات آلمانی از تردد تمام شناورها در رودخانه شپری (مقابل محل برگزاری نشست برلین) جلوگیری کردند و با ایجاد منطقه امنیت هوایی، محدودیت هایی برای پرواز هواپیماها بر فراز برلین به وجود آوردند.

بر اساس بیانیه پلیس آلمان، در زمان برگزاری نشست برلین، تیمی از غواصان وابسته به نیروهای امنیتی در رودخانه شپری شنا و گشت زنی می نمایند و بالگردهای مجهز به دوربین های حرارتی بر فراز محل برگزاری نشست برلین و اماکن اقامت شرکت نمایندگان در این نشست پرواز خواهند کردند.

در نشست برلین مقامات بلندپایه 12 کشور دنیا از جمله اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل به همراه نمایندگانی از سازمان ملل ، اتحادیه اروپا، اتحادیه عرب و اتحادیه آفریقا حضور دارند.

الوسط - لیبیا در خبر دیگری نوشت: اتاق عملیات آتش فشان خشم وابسته به دولت وفاق ملی در صحفه خود در فضای مجازی فیسبوک بیان کرد: نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی ژنرال خلیفه حفتر امروز با حمله به منطقه خلاطات واقع در جنوب طرابلس باردیگر مقررات آتش بس در لیبی را نقض کردند.

این منبع خبری جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نکرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 106

به "برگزاری نشست برلین تحت تدابیر شدید امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست برلین تحت تدابیر شدید امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید