بانوی کردستانی راهی جام جهانی وزنه برداری می گردد

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/کردستان الناز باجلانی بانوی وزنه بردار کردستانی به منظور حضور در رقابت های وزنه برداری زنان دنیا همراه با سایر ملی پوشان تیم وزنه برداری روز پنجشنبه 18 آذرماه راهی کشور ازبکستان می گردد.

بانوی کردستانی راهی جام جهانی وزنه برداری می گردد

الناز باجلانی بانوی وزنه بردار کردستانی نیز به منظور حضور در رقابت های وزنه برداری زنان دنیا همراه با سایر ملی پوشان تیم وزنه برداری روز پنجشنبه 18 آذرماه راهی کشور ازبکستان می گردد.

به خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان دنیا به میزبانی ازبکستان از روز یکشنبه 14 آذر ماه رسما شروع شده است.

ملی پوشان تیم وزنه برداری کشورمان به منظور حضور در این مسابقات پنجشنبه 18 آذر ماه راهی این کشور می شوند.

با اعلام کمیته میزبانی و کمیته مسابقات فدراسیون دنیای وزنه برداری، در این دوره از رقابت ها به میزبانی ازبکستان، در مجموع 432 وزنه بردار شامل 245 مرد از 65 کشور و 187 وزنه بردار زن از 56 کشور مختلف حضور دارند.

الناز باجلانی بانوی وزنه بردار کردستانی نیز به منظور حضور در این رویداد دنیای همراه با سایر ملی پوشان تیم وزنه برداری پنجشنبه راهی کشور ازبکستان می گردد.

این بانوی صاحب عنوان حضور در رقابت های مختلف بین المللی، آسیایی و دنیای را در کارنامه ورزشی خود دارد.

باجلانی درگروه B دسته 76 کیلوگرم زنان این مسابقات روز 23 آذر راس ساعت 11:00 با رکورد ورودی 212 کیلوگرم به روی تخته می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1358

به "بانوی کردستانی راهی جام جهانی وزنه برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی کردستانی راهی جام جهانی وزنه برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید