بارش باران در محور های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان، لغزندگی سطح جاده ها

به گزارش مجله سیاران، رئیس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان از بارش باران در محورهای مواصلاتی استان اطلاع داد و گفت: رانندگان وسایل نقلیه با رعایت مقررات هدایت و رانندگی وسرعت مطمئنه در جاده ها تردد نمایند.

بارش باران در محور های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان، لغزندگی سطح جاده ها

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت:در پی بارش های اخیر سطح جاده ها لغزنده بوده و ضروری است کلیه رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در جاده تردد کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار ترافیکی نباشیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: رانندگی در هوای بارانی دارای شرایط خاص خود است و چنانچه اصول ایمنی در رانندگی در این شرایط رعایت نگردد، سبب بروز حوادث دردناک و جبران ناپذیر خواهد شد.

سرهنگ بهروزی زاده توضیح داد: برای رانندگی در شرایط جوی نامساعد، قبل از بارش نزولات آسمانی می بایست پیش بینی هایی صورت گیرد تا از حوادث ترافیکی پیشگیری گردد و علاوه بر آن رانندگی در جاده های لغزنده مهارت خاص خود را برای راهنمایی خودرو می طلبد.

او تاکید نمود: جاده های ارتباطی با توجه به بارش باران لغزنده هستند لذا رانندگی که قصد تردد در جاده ها را دارند قبل از حرکت از سالم بودن سیستم برف پاک کن و لاستیک های خودرو اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان اضافه کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات سرعت مطمئنه را در هنگام حرکت رعایت کنند تا از بروز سوانح احتمالی به دلیل لغزنده بودن جاده ها جلوگیری گردد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1012

به "بارش باران در محور های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان، لغزندگی سطح جاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در محور های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان، لغزندگی سطح جاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید