اظهارنظر تأسف بار ساپینتو درباره حذف استقلال از آسیا

به گزارش مجله سیاران، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که در تیرماه امسال به عنوان سرمربی نو این تیم با این باشگاه قرارداد بست امیدوار بود تا تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران را در رقابت های آسیایی راهنمایی کند.

اظهارنظر تأسف بار ساپینتو درباره حذف استقلال از آسیا

او این روزها گرچه با قدرت در تمرینات استقلال حضور دارد و عملکرد بازیکنان تیمش را زیر نظر گرفته اما در حاشیه تمرینات نسبت به اتفاقات احتمالی پیش رو ابراز نگرانی می نماید.

از افراد نزدیک به اردوی تیم استقلال خبردار شدیم ساپینتو در این باره که - اگر پول استراماچونی به موقع پرداخت نشود ممکن است این تیم از راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا باز بماند - گفته: این واقعاً حیف است که تیم استقلال با این پتانسیل نتواند در رقابت های آسیایی شرکت کند.

اشاره واضح سرمربی استقلال از پتانسیل این تیم به هواداران میلیونی استقلال در سراسر کشور بوده است. از طرفی او نسبت به توانایی های تیمی که حالا نزدیک به 9 ماه است که راهنمایی آن را در دست دارد ایمان پیدا نموده و به همکارانش در تیم استقلال گفته: واقعاً اگر شرایطی به وجود بیاید که استقلال نتواند به آسیا برود از این بابت به شدت ناراحت خواهد شد.

او با بیان این جمله که حیف است چنین تیمی به آسیا نرود در طول روزهای گذشته سعی داشته تا این موضوع را به طریقی به اطلاع مدیران باشگاه استقلال نیز برساند.

در اخبار مربوط به کوشش مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی آمده بود که مذاکرات مدیرعامل باشگاه استقلال با مدیرعامل شرکت همراه اول هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اما بعضی مدیران باشگاه نسبت به اتفاقات مثبت ظرف 24 ساعت آینده ابراز امیدواری نموده بودند.

طبق اعلام یکی از مدیران باشگاه استقلال این مجموعه باید یک میلیون و ششصد هزار یورو بابت قرارداد و جریمه دیرکرد پرداخت نشدن آن به حساب استراماچونی واریز کند و حداکثر مهلت پرداخت این مبلغ نیز روز آدینه هفته جاری یازدهم فروردین ماه است.

منبع: فرارو
انتشار: 9 فروردین 1402 بروزرسانی: 9 فروردین 1402 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1650

به "اظهارنظر تأسف بار ساپینتو درباره حذف استقلال از آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارنظر تأسف بار ساپینتو درباره حذف استقلال از آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید