آموزش دانش آموزان 140 مدرسه کرج درباره خطرات آتش بازی چهارشنبه سوری

به گزارش مجله سیاران، مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرج با بیان اینکه 10 هزار بروشور در بحث خطرات آتش بازی چهارشنبه سوری در بین مردم و دانش آموزان توزیع شده است، گفت: دانش آموزان 140 مدرسه نیز در این رابطه آموزش داده شده اند.

آموزش دانش آموزان 140 مدرسه کرج درباره خطرات آتش بازی چهارشنبه سوری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا 2018 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از کرج، سهراب شهبانی در جلسه هم اندیشی راهکارهای پیشگیری حوادث چهارشنبه سوری که بعدازظهر امروز در صحن شورای اسلامی شهر کرج برگزار گردید، گفت: بعد از حادثه پلاسکو کمپین هایی ایجاد شد تا از اثرات نامطلوب اتفاقات چهارشنبه آخر سال بکاهد.

وی با بیان اینکه باید از حادثه پلاسکو درس بگیریم و به دنبال حل مقطعی و گذرا برای موضوعات این چنینی نباشیم، اضافه نمود: آتش نشانی در 4 حوزه فعالیت هایی داشته است.

شهبانی با بیان اینکه از اصول اولیه هر اقدامی آموزش و پیشگیری است، ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی تفاهم نامه هایی با آموزش و پرورش در این زمینه امضا نموده ایم.

وی با بیان اینکه 10 هزار بروشور در بحث خطرات آتش بازی چهارشنبه سوری در بین مردم و دانش آموزان توزیع شده است، اعلام کرد: دانش آموزان 140 مدرسه نیز در این رابطه آموزش داده شده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرج با اشاره به اینکه هدف ما حرکت دادن جامعه به سمت جامعه ای خودمحور است، شرح داد: بروشورهایی هم در این مورد آماده شده و در اختیار ادارات کل قرار گرفته است.

شهبانی با اشاره به اینکه مهمترین کار بعد از آموزش، اقدام اجرایی است، اضافه نمود: هر سال 50 نفر خارج از شیفت و 250 نفر از نیروهای عملیاتی در 29 ایستگاه شهری برای چهارشنبه آخر سال استقرار دارند. همچنین بنرهایی حاوی توصیه های ایمنی در 7 نقطه شهر نصب می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 184

به "آموزش دانش آموزان 140 مدرسه کرج درباره خطرات آتش بازی چهارشنبه سوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش دانش آموزان 140 مدرسه کرج درباره خطرات آتش بازی چهارشنبه سوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید