آزمون پایانی دوره آموزش زبان فارسی در لاهور برگزار گردید

به گزارش مجله سیاران، آزمون پایانی دوره زمستانه آموزش زبان فارسی شامل دو سطح برای نوآموزان (حضوری و مجازی) و یک سطح مقدماتی (مجازی) از سوی خانه فرهنگ ایران در لاهور برگزار گردید.

آزمون پایانی دوره آموزش زبان فارسی در لاهور برگزار گردید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، دوره زمستانه آموزش زبان فارسی شامل دو سطح برای نوآموزان (حضوری و مجازی) و یک سطح مقدماتی (مجازی) با حضور مدرسان و جعفر روناس، مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور و با همکاری بنیاد سعدی برگزار گردید.

هر دوره شامل 22 جلسه کلاس دو ساعته و 5 کارگاه آموزشی دانش افزایی بود. در این دوره های آموزشی، مجموعا 23 نفر در سطح نوآموز و 12 نفر در سطح مقدماتی تحت آموزش نهاده شدند.

بعلاوه، طیف های مختلف مانند دانشجویان زبان و ادبیات فارسی، دانشجویانی که برای مطالعات در ایران پذیرش گرفته اند، بازرگانان، دانشجویان علوم دینی و دیگر علاقه مندان حضور داشتند.

در این دوره ها، مهارت های آموزش زبان فارسی بر اساس منابع و دستورالعمل های بنیاد سعدی، یادگیری واژگان و جملات کوتاه، دستور زبان، خواندن، نگارش، شنیداری، مکالمه و اصلاح تلفظ زبان آموزان مورد تأکید نهاده شد که می تواند نه تنها برای افراد غیرحرفه ای مفید باشد، بلکه به دانشجویان زبان و ادبیات فارسی برای کسب مهارت بیشتر در زبان فارسی، حمایت از پیشرفت تحصیلی و بعلاوه آشنایی با ارزش های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران یاری کند.

برای بهبود مهارت های شنیداری و توسعه واژگان، فیلم (های) ایرانی در قالب کارگاه برای زبان آموز نمایش داده شد و بعلاوه، کلیپ ها و فیلم های کوتاه به زبان فارسی مختلف را در گروه های تعیین شده واتساپ آن ها به اشتراک گذاشته شد.

ارزیابی نهایی زبان آموزان بر اساس حضور، فعالیت، تکالیف، آزمون های میان ترم و خاتمه ترم است. گواهینامه های خاتمهی دوره برای زبان آموزان پیروز صادر شد که همزمان با جشن عید نوروز به ایشان اعطا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1479

به "آزمون پایانی دوره آموزش زبان فارسی در لاهور برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون پایانی دوره آموزش زبان فارسی در لاهور برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید