گوشی جدید ال جی مجهز به باریکترین حاشیه، محصولات متفاوت فناوری را ببینید

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران، دو کمپانی ال جی و بلک بری در روزهای اخیر تصاویری از دو اسمارت فون متفاوت را منتشر کرده اند که می تواند تحول جدیدی در عرضه گوشی ها و تلفن های همراه باشد.

گوشی جدید ال جی مجهز به باریکترین حاشیه، محصولات متفاوت فناوری را ببینید

محصول جدید ال جی با نام Neo Edge

ایا داشتن صفحه نمایشی باریک و ضعیف به نسبت صفحه نمایش های بزرگ و سنگین می تواند یک مزیت محسوب شود؟ در اسمارت فون ها هر اندازه که صفحه گوشی بزرگ تر باشد به همان میزان نیز بر سنگینی آن افزوده می شود اما گوشی جدید ال جی با وجود صفحه نمایش نسبتا بزرگی که دارد از حاشیه بسیار باریکی برخوردار بوده که نه تنها از حجم آن کاسته بلکه نام این گوشی را در میان گوشی هایی با نازکترین حاشیه قرار داده است . حاشیه این صفحه نمایشگر تنها 0.7 میلی متر ضخامت دارد.

از مشخصات این تلفن همراه جدید می توان به مواردی مانند : صفحه نمایش 5.3 اینچی، وضوح تصویر 1080 P و صفحه نمایش Full HD اشار کرد. در این تلفن هوشمند از پردازش Neo Egde استفاده شده و فناوری لمسی پیشرفته AIT برخوردار است. در این اتصال، به جای استفاده از نوار تنها از یک چسب خاص استفاده می شود که فاصله بین دو پنل را پر کرده و لبه های بورد مدار را نیز پوشش می دهد. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به مواردی مانند ضد غبار، ضد آب اشاره کرد . از دیگر نکات جالب توجه در این گوشی می توان به قیمت پایین آن اشاره کرد که می تواند نگاه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

با ارائه این محصول جدید از ال جی و مقایسه محصولات قبلی باید گفت ، کمپانی ال جی تحول بزرگی را در ساخت و تولید اسمارت فون ها آغاز کرده است.

Passport : جدیدترین تلفن همراه بلک بری

پاسپورت، نام محصول جدید شرکت کانادایی بلک بری است که در هفته اخیر رونمایی شد. فروش این محصول جدید در تورنتو، لندن و دبی آغاز خواهد شد. محصول جدید بلک بری دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی مربع، رزولوشن 1440*1440 و تراکم پیکسلی 453 ppi و شیشه محافظت شده توسط گوریلا گلس 3، دوربین 13 مگاپیکسل، پردازنده quad-ci و فرکانس 2.2 گیگاهرتز است.

اما اخیرا کمپانی بلک بری از قابلیت متفاوت این محصول مبنی بر افزایش مقاومت این گوشی در هنگام سقوط یا افتادن از دست کاربران اشاره کرده و با توجه به ویدئوهای منتشر شده از حادثه سقوط بلک بری پاسپورت از دستان کاربران می تواند ویژگی منحصربه فردی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 287

به "گوشی جدید ال جی مجهز به باریکترین حاشیه، محصولات متفاوت فناوری را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی جدید ال جی مجهز به باریکترین حاشیه، محصولات متفاوت فناوری را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید