فقط با تغییر لباس، لاغرتر دیده شوید

به گزارش مجله سیاران، برای اینکه با کمترین تحرک ممکن، خودتان را از آن چیزی که هستید لاغرتر نشان دهید، یک راه بیشتر ندارید؛ استفاده از لباس هایی که سایز بدن شما را از آن چیزی که هست، کمتر نشان می دهد.

فقط با تغییر لباس، لاغرتر دیده شوید

تمام آدم ها خصوصا خانم ها داشتن اندام ایده آل را دوست دارند و قطعا از داشتن آن لذت می برند اما گاهی اوقات باشگاه رفتن، دویدن و یک رژیم غذایی سفت و سخت نمی تواند در یک مدت کوتاه فرد را به آن ایده آلی که در فکر دارد برساند. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع لاغری با تغییر در لباس می پردازیم.

لاغری با تغییر در لباس

طرح و رنگ پارچه

اولین قدمی که باید در رعایت آن نهایت دقت را به کار بگیرید، انتخاب پارچه درست است. طرح های شلوغ، دایره وار، گلدار و غیره از آن دست طرح هایی است که بهتر است سمت آن نروید. این طرح ها سایز شما را بیشتر از آن چیزی که هستید نشان می دهند. به جای آن از پارچه های تک رنگ، راه راه عمودی و رنگ های اغلب تیره بهره ببرید. استایل های تک رنگ به ویژه در رنگ های تیره شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد.

انتخاب گن مناسب

بعد از انتخاب پارچه مورد نظرتان، بهتر است گن متناسب با اندام تان را هم بگیرید. برترین نوع گن برای کسانی که شکم و پهلو دارند، گن های با طرح ساعت شنی هستند. برای آن هایی که ران و باسن برجسته ای دارند، گن های شورتی انتخاب مناسب تری است. آن هایی که پشت بدن شان چربی اضافه دارد و سینه های شان کمی بزرگ است، باید از گن های کرستی استفاده نمایند. با توجه به نوع و فرم بدن تان، باید گن مناسب انتخاب کنید. گن بیش از حد تنگ باعث می گردد گوشت و چربی های شما روی هم تلنبار شده و نمای زشتی را به وجود بیاورند.

برش های عصایی و کمر جدا

انتخاب برش دقیقا روی کمر و سینه باعث می گردد سایز شما تا حد زیادی کمتر از چیزی که هست به نظر برسد. برش عصایی برای بالاتنه انتخابی است که از حجم سینه شما کم می نماید و به آن فرم خوبی می دهد. توصیه ما این است که برای برش های داخلی پهلو و سینه از پارچه هایی با رنگ های تیره بهره ببرید تا آن قسمت را باریک تر نشان دهد.

برش بعدی که باید به آن به صورت ویژه ای دقت کنید، برش کمر است. این برش پاهای شما را بلندتر و کمرتان را باریک تر نشان می دهد. در اصطلاح خیاطی به این شکل از برش ها کمر جدا گفته می گردد. علاوه بر برش استفاده از کمربند خصوصا کمربندهای پهن می تواند شما را در جهت رسیدن به هدف لاغر شدن، یاری کند.

نه تنگ نه گشاد

گاهی اوقات خانم ها برای اینکه خودشان را لاغر نشان دهند، اشتباهاتی انجام می دهند. یکی از آن اشتباهات پوشیدن لباس های خیلی جذب است. آن ها گمان می نمایند که لباس های تنگ می تواند آن ها را جمع و جورتر نشان دهد. البته برعکس این تفکر هم وجود دارد. برخی دیگر از آن طرف بوم می افتند، آن ها برای اینکه اندام شان و چاقی که در برخی قسمت ها به شکل موضعی دیده می گردد را پنهان نمایند، لباس گشاد به تن می نمایند اما این هم انتخاب خوبی نیست. شما را از آن چیزی که هستید بزرگ تر و البته شلخته تر نشان می دهد. شما باید به جای لباس تنگ یا گشاد، طرح و پارچه و شکل مناسب را انتخاب کنید تا شما را لاغرتر نشان دهد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب این ترکیب رنگ لباس، شما را فوق العاده می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1516

به "فقط با تغییر لباس، لاغرتر دیده شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط با تغییر لباس، لاغرتر دیده شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید