زمانی که ما سریال می ساختیم، ترکیه کجا بود؟!

به گزارش مجله سیاران، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ابراز امیدواری کرد که مسئولین تازه صدا و سیما بتوانند قدیمی ها را دوباره به جام جم برگردانند و تله تئاتر هم رونق بگیرد.

زمانی که ما سریال می ساختیم، ترکیه کجا بود؟!

به گزارش تسنیم، رهایم نکن و نزدیکی های بهشت و چند کارِ دیگر جزو آخرین کار های مهلب مختارنامه و هنرمند با دانش سریال های تاریخی و مذهبی تلویزیون و پای ثابت تله تئاتر های رسانه ملی، کاظم هژیرآزاد است که این روز ها در دو سریال بی نشان راما قویدل و بی همگان بهرنگ توفیقی ایفای نقش می نماید.

او درباره بازگشت چهره های محبوب و قدیمی ها به رسانه ملّی گفت: امیدوارم که این طور گردد؛ من خودم یکی از همان قدیمی ها هستم. سال ها تئاتر، سینما و تلویزیون کار کردم و فقط این را می دانم که کارگردان ها، نویسندگان و بازیگران خوبی داریم که جایشان در جام جمِ صدا و سیما خالی است.

هژیرآزاد اضافه کرد: باید این سرمایه ها که سال ها تلویزیون برای آن ها و آن ها برای تلویزیون زحمت کشیده اند دوباره برگردند و به کار گرفته شوند. چرا باید ترکیه کارهایش را صادر کند؛ زمانی که ما کار هایی می ساختیم ترکیه کجا بود و حتی نمی توانستند دوربین دست بگیرند.

بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون گفت: من اعتقاد دارم تلویزیون باید برای همه اقشار و ذائقه ها برنامه و سریال و کار نمایشی داشته باشد. شاید گروهی در پی تله تئاتر و گروهی هم مشتاقِ استندآپ کمدی اند. من فکر می کنم تلویزیون باید به همه ذائقه ها توجه کند؛ برخلاف اینکه بعضی می گویند الان تله تئاتر نیست و استندآپ کمدی هست! هم تله تئاتر احتیاج است و هم استندآپ کمدی و نباید به سمتی برویم که سریال هایمان و برنامه هایمان از آن حالتِ خلاقانه خارج گردد و به هم شباهت داشته باشند. این تفاوت و تنوع را مخاطب باید به چشمِ خودش ببیند.

وی تأکید کرد: من از مدیران نو در صداوسیما این درخواست را دارم که دوباره به تله تئاتر جان بدهند و رونق بگیرد؛ توجه بیشتری به نویسنده ها گردد و همان طور که درباره بازگشت هنرمندان و محبوب صحبت نموده اند این قدیمی ها و کاربلد ها را برگردانند تا دوباره شاهدِ دوران طلایی برنامه سازی و سریال سازی در تلویزیون باشیم.

هژیرآزاد بعلاوه اضافه کرد: باید نسبت به شبکه ها و نوع مأموریت هایشان یک تفکیکی قائل شوند، اما این تفکیک مأموریتی پیش از این محسوس بود، اما الان انگار فقط رسیدن به آنتن و پُر شدن آنتن رسالت اصلی تلویزیون شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1442

به "زمانی که ما سریال می ساختیم، ترکیه کجا بود؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمانی که ما سریال می ساختیم، ترکیه کجا بود؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید