دکوراسیون آرایشگاه زنانه یک لزوم اجتناب ناپذیر

به گزارش مجله سیاران، دکوراسیون آرایشگاه زنانه در بین دکوراسیون های اداری و تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است. هر مراجعه کننده ای که ابتدا وارد هر مکان اداری یا تجاری می گردد پیش از برخورد با کارکنان با دکوراسیون آن محل ارتباط برقرار می نماید. اگر چیدمان آن مورد پسندش باشد مطمئنا احتمال بازگشت دوباره وی برای دریافت خدمات بیشتر می گردد. اگر به دنبال تغییر دکوراسیون محل کسب خود به عنوان یک آرایشگر هستید و یا قصد دارید یک آرایشگاه زنانه افتتاح کنید احتمالا این مطلب برای شما جذاب باشد. ما را در ادامه همراهی کنید.

دکوراسیون آرایشگاه زنانه یک لزوم اجتناب ناپذیر

جهت دریافت خدمات آلاچیق فلزی ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

نقش مبلمان در دکوراسیون آرایشگاه زنانه

مبلمان در دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه نقش مهمی دارد. به طور کلی در این مکان دو نوع اصلی مبلمان وجود دارد. مبلمان تخصصی و مبلمان پذیرایی. مبلمان تخصصی شامل جایگاه کار، میز کار، کابینت ها، قفسه ها، آینه ها و تابلوها می گردد.

جایگاه کار باید راحتی نسبی را برای مراجعه نماینده ایجاد کند و علاوه بر آن مزاحم کار کارکنان هم نباشد. قفسه ها و کابینت ها هم علاوه بر زیبایی و مرتب نگه داشتن فضا باید زیبا و کاربردی هم باشد.

آینه ها مهمترین جزء دکوراسیون هر آرایشگاه زنانه ای محسوب می گردد. آینه ها نباید موج داشته باشند که تصاویر غیر واقعی ارائه دهند؛ علاوه بر این باید اندازه ای مناسب داشت باشند و قاب آنها هم باید باعث زیبایی هر چه بیشتر آن گردد. استفاده از نور دور قاب آینه هم می تواند کاربرد آن را بیشتر کند.

تابلو ها هم جزء مهمی از دکوراسیون آرایشگاه زنانه هستند. در گذشته استفاده از نمونه کارها به صورت تابلو بر روی دیوارها مرسوم بود ولی امروزه تابلو های استایلیک که مربوط به کار آرایشگری هستند، رواج دارد.

نقش نور در دکوراسیون آرایشگاه زنانه

به طور کلی نور در هر دکوراسیونی نقش مهمی دارد؛ در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه هم همینطور است. نور طبیعی برای آرایشگاه های زنانه بسیار مناسب است ولی از آنجایی که فضا ها به طرف کوچک شدن می فرایند، ممکن است بسیاری از مکان ها دسترسی به نور طبیعی برای آنها فراهم نباشد و از نور مصنوعی بهره ببرند. نور مصنوعی می تواند در اطراف میز کار به صورت آباژور، نور مخفی اطراف آینه و نور مخفی اطراف تخت ماساژ از نمونه های مکان های مناسب برای استفاده از نور مصنوعی است.

خصوصی سازی فضاها

آرایشگاه مانند یک دفتر کار پزشکی یک محیط بهداشتی است و همه دوست دارند در یک فضای خصوصی و بدون مزاحم خدمات دریافت نمایند. با استفاده از آینه، شیشه و پارتیشن می توانید سالن های عظیم را به صورت دلخواه درآورد تا از فضاها استفاده بهینه گردد. برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه در سالن های کوچک هم می توان از پارتیشن برای ایجاد فضاهای خصوصی استفاده کرد تا مراجعین احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

سالن مخصوص عروس

در بسیاری از سالن های زیبایی اتاق مخصوصی برای عروس خانم ها تعبیه شده است تا در آرامش و دور از سایر مراجعین از خدمات ارائه شده استفاده نمایند. علاوه بر راحتی مراجعه نماینده در یک فضای خصوصی؛ سالن مخصوص عروس این مزیت را دارد که مراجعین دیگر روش ها و سبک آرایش آرایشگر را مشاهده نمی نمایند و سبک آرایشگر همچنان منحصر به فرد باقی می ماند. امروزه در دکوراسیون آرایشگاه های زنانه سالن مخصوص عروس با طراحی داخلی زیبا و معمولا سفید در نظر گرفته می گردد.

سالن ماساژ و سالن اپیلاسیون

در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه، سالن های ماساژ و اپیلاسیون از اهمیت زیادی برخوردار هستند، سالن های مخصوص ماساژ باید نورپردازی ملایم و عایق صدا باشد تا فردی که تنها برای ماساژ مراجعه نموده است بتواند از آرامش ایجاد شده نهایت استفاده را ببرد. سالن اپیلاسیون هم باید به دوش آب و اتاق پرو مجهز باشد تا مراجعه نماینده راحتی بیشتری داشته باشد.

سالن ناخن

سالن های ناخن معمولا جز سالن های پر تردد و شلوغ است و بیشترین رنگ را در دکوراسیون آرایشگاه زنانه به خود اختصاص می دهند. استفاده از یک پس زمینه با قفسه لاک های ناخن و همینطور دیوارهای رنگی هم می تواند برای این سالن مناسب باشد. از طرفی هم نور آن باید برای کار طراح ناخن مناسب باشد و مبلمان آن باید راحتی را برای فرد مراجعه نماینده به ارمغان بیاورد.

منبع: کوئیک سازه
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 342

به "دکوراسیون آرایشگاه زنانه یک لزوم اجتناب ناپذیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون آرایشگاه زنانه یک لزوم اجتناب ناپذیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید