دنباله گوست آو سوشیما به نام Ghost of Yotei معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش مجله سیاران، بدون شک بزرگترین رونمایی مراسم امشب State of Play سونی، رونمایی از دنباله یکی از محبوب ترین بازی های چند سال اخیر پلی استیشن یعنی گوست آو سوشیما بود. انتهای برنامه و به عنوان حسن ختام، با رونمایی دنباله گوست آو سوشیما به نام گوست آو یوته ای (Ghost of Yotei) روبرو شده ایم؛ یک رونمایی که با تریلری بسیار زیبا که بیش از هر چیز کیفیت بسیار بالای بازی از لحاظ بصری را به نمایش می گذاشت.

دنباله گوست آو سوشیما به نام Ghost of Yotei معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

اولین چیزی که تریلر به مخاطب می گوید، خروج از جزیره سوشیما و گذر به 300 سال پس از وقایع بازی قبل است. بازی Ghost of Yotei در سال 1603 میلادی اتفاق می افتد، طوری که سده هاست از آزادی جزیره سوشیما به دست جین ساکایی می گذرد. سرزمین های اطراف کوهستان یوته ای، که در هوکایدو امروز ژاپن قرار می گیرد، در قرن هفده میلادی از سلطه ژاپن خارج شده و منطقه ای کاملا خطرناک و به دور از قبایل و خانواده های سامورایی است.

استودیوی بازی سازی ساکرپانچ می گوید که ورود به ناحیه نو و بازه زمانی متفاوت، این فرصت را فراهم نموده است تا دست به قصه گویی تازه ای بزنند و مکانیک ها و سیستم های نوی را به پایه و اساسی که در گوست آو سوشیما خلق نموده بودند، معرفی نمایند. با این حال، مفهوم گوست هنوز هم در این بازی نو به جای مانده؛ یعنی شخصیت اصلی بازی در نقش یک گوست دیگر وارد ناحیه یوته ای می گردد و روی آن تاثیر می گذارد.

تغییر دیگری که در تریلر می بینیم، استفاده از یک نقش اصلی زن است. نقش اصلی بازی آتسو نام دارد و قرار است یک مبارز سرگردان در این دنیای تازه باشد. سازندگان Ghost of Yotei می گویند که آن ها در این بازی نو هم کاری نموده اند تا گشت و گذار در بازی و تعامل با یک دنیای گسترده، هسته اصلی بازی را تشکیل داده باشد. ساکر پانچ می گوید که آتسو در طول داستان بازی با شخصیت ها و حیوانات متعددی روبرو خواهد شد. تاکید روی این موضوع و هم چنین صحنه ای که در تریلر با یک گرگ می بینیم، احتمالا از این موضوع می گوید که یا آتسو یک گرگ همراه خود دارد، که شاید مثل کلایو فاینال فانتزی 16 کنار او مبارزه می نماید، یا شاید حتی می توان با حیوانات مختلفی دوست شد.

از لحاظ گیم پلی، چندان چیزی از بازی نمی دانیم و تریلر هم جز چند صحنه مبارزه، مکانیک یا سیستمی تازه نشان مان نمی دهد. با این حال، آتسو در همه حال پشت خود یک شامیسن (سه تار ژاپنی) دارد که مطمئنا استفاده ای در گیم پلی دارد، آن هم نه فقط در حد فلوت جین ساکایی.

بازی Ghost of Yotei اولین ساخته استودیوی ساکر پانچ است که از ابتدا برای کنسول پلی استیشن 5 ساخته شده و از قابلیت های سخت افزاری این کنسول تمام و کمال استفاده می نماید. می توانیم در تریلر هم ببینیم که با حفظ همان سبک کارگردانی هنری گوست آو سوشیما، سطح جزییات گرافیکی در Ghost of Yotei چند برابر شده؛ آن هم نه فقط در تعداد برگ ها و درخت ها و انیمیشن ها و فیزیک آن ها، بلکه صحنه ها و محیط ها همگی بارها شلوغ تر از بازی قبل هستند و عناصر بیشتری را در خود جای داده اند. در تریلر هم چنین می توانیم یک آسمان بسیار زیبا و پرجزییات را هم ببینیم که از دیگر اضافات گرافیکی بازی نو است.

اطلاعات دیگری از بازی Ghost of Yotei در دست نداریم، جز اینکه عرضه بازی برای سال 2025 و به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده است.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی بازی و تصاویر منتشر شده از آن را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مهر 1403 بروزرسانی: 4 مهر 1403 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1750

به "دنباله گوست آو سوشیما به نام Ghost of Yotei معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله گوست آو سوشیما به نام Ghost of Yotei معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید