داعش گردشگران را به بازدید از عراق دعوت می نماید

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران: داعش برای جذب نیرو، یک بروشور تبلیغاتی از جاذبه های گردشگری عراق تهیه نموده است.

داعش گردشگران را به بازدید از عراق دعوت می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، به نقل از پرس تی وی، گروه تروریستی داعش با هدف جذب نیرو از کشورهای مختلف، بروشوری را تهیه نموده است که جاذبه های کشور عراق را نشان می دهد.

در این بروشور، تصویر یک داعشی مشغول به شنا در رودخانه دجله آمده است. در تصویر دیگری از این بروشور، یک استخر زیبا دیده می گردد که در آن مردها با لباس در حال شنا کردن هستند. در این عکس ها، نشانه ای از زن ها دیده نمی گردد. این درحالیست که سازمان ملل تایید نموده است تروریست های داعش با خرید و فروش زنان در بازار برده ها، از آنها به عنوان کالاهای جنسی بهره می گیرند.

در بروشور سیاحتی داعش از گردشگران خواسته شده است با مسافرت به عراق، غذاهای محلی خوش طعم را امتحان نمایند. داعش یک دستگاه تبلیغاتی پیچیده برای جذب نیرو دارد. این گروه تروریستی به طور مداوم تولیدات رسانه ای خود را منتشر می نماید. هدف از این اقدام، ایجاد تصویری مناسب از داعش است. ضمن اینکه با ارائه مزایایی درصدد جذب نیرو برآمده است.

در این بروشور سیاحتی به کشتارهای دست جمعی داعش و آزار گسترده مردم عراق، سوریه و لیبی اشاره ای نشده است.

داعش ماه گذشته فروشگاهی را برای عرضه سوغاتی در موصل عراق بازگشایی کرد. این گروه تروریستی در ماه مه (اردیبهشت) نیز تصاویری از هتل بین المللی نینوا منتشر کرد.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 74

به "داعش گردشگران را به بازدید از عراق دعوت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داعش گردشگران را به بازدید از عراق دعوت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید