تحت هر شرایطی باید نقش شهید شهریاری را بازی می کردم

به گزارش مجله سیاران، تهران (پانا) - بازیگر نقش شهید شهریاری گفت ایفای نقش شهید شهریاری برایم سخت بود ولی کارگردان و تهیه کننده سریال صبح آخرین روز گفتند تحت هر شرایطی باید این نقش را بازی کنی.

تحت هر شرایطی باید نقش شهید شهریاری را بازی می کردم

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز اظهار کرد: بازی در نقش شهید شهریاری دانشمند عظیم هسته ای کشورمان یکی از افتخارات کارنامه هنری من است.

وی اضافه کرد: ابتدای امر، نقش آفرینی در نقش این شخصیت برایم سخت بود و حتی از تهیه کننده و کارگردان اثر خواستم نقش دیگری به من بدهند ولی جواب آنها فقط یک لبخند و یک جمله بود؛ تحت هر شرایطی باید این نقش را بازی کنی.

این هنرمند با بیان اینکه لحظات بسیار خوبی را هنگام نقش آفرینی به جای شهید شهریاری تجربه نموده است گفت: انرژی مثبت زیادی از سوی دوستان و به ویژه خانواده این شهید عظیموار گرفتم و اگر همراهی آنها نبود، شاید کار به این خوبی و باورپذیری فراوری نمی شد، هر روز این پروژه برایم دلپذیر و مملو از خاطرات شیرین است.

وی ادامه داد: برای ایفای نقش شهید شهریاری دیدارهای متعدد و مفصلی با خانواده شهید و همکاران او در سازمان انرژی اتمی و دانشگاه شهید بهشتی و حتی بعضی شاگردانشان داشتم چون برایم مهم بود که با رفتار و شخصیت او آشنایی بیشتر پیدا و از این مسئله در شخصیت پردازی بهتر استفاده کنم به همین دلیل از این کار ساده نگذشتم و به ریزترین مسائل از جمله تکه کلام های این شهید حتی در منزل توجه داشتم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1068

به "تحت هر شرایطی باید نقش شهید شهریاری را بازی می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحت هر شرایطی باید نقش شهید شهریاری را بازی می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید