برانچ چیست؟ به همراه طرز تهیه تست فرانسوی

به گزارش مجله سیاران، برانچ صبحانه ای است که دیرتر از ساعت معمول و معمولا در حجم بیشتر بین 10 صبح تا 2 بعدازظهر خورده می شود.

برانچ چیست؟ به همراه طرز تهیه تست فرانسوی

به گزارش،کلمه برانچ از ترکیب دو کلمه Breakfast و Lunch ایجاد شده است و همان طور که از معنی این دو کلمه پیداست به ترکیب صبحانه و ناهار گفته می شود. در واقع برانچ صبحانه ای است که دیرتر از ساعت معمول و معمولا در حجم بیشتر بین 10 صبح تا 2 بعدازظهر خورده می شود. مفهوم برانچ در اواخر سده نوزدهم در انگلستان به وجود آمده و در اوایل قرن بیستم در آمریکا محبوبیت پیدا کرد. از آنجا که بیشتر افراد تنها در روز های تعطیل فرصت دارند بیشتر در تخت خواب بمانند، برانچ وعده غذایی است که آخر هفته ها تهیه می شود.

خوراکی هایی که یک میز برانچ شامل آن ها می شود معمولا به شکل بوفه سرو می شوند؛ از خوراکی های یک صبحانه سنتی مثل پنیر، سوسیس و پنکیک بگیرید تا غذا هایی که برای ناهار خورده می شوند مثل ماهی و سرخ کردنی ها. یکی از خوراکی هایی که می توانید برای برانچ درست کنید تُست فرانسوی کرم بروله با توت فرنگی است که می خواهیم طرز تهیه آن را در این مطلب توضیح دهیم.

نان تست فرانسوی 500 گرم

تخم مرغ پنج عدد به اضافه دوعدد زرده

شکر دو قاشق غذاخوری

شیر توت فرنگی سه فنجان

آب پرتقال یک قاشق غذاخوری

پودر وانیل یک قاشق چای خوری

خلال پوست پرتقال یک قاشق مرباخوری

نمک به مقدار لازم

توت فرنگی پنج عدد

شکر سه قاشق غذاخوری

آب پرتقال دو قاشق چای خوری

کره 100 گرم

شکر قهوه ای یک فنجان

حداقل از 2 تا 4 ساعت قبل فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کنید. تکه های نان را روی سینی فر که از قبل روی آن کاغذ روغنی قرار داده اید بچینید. بعد از قرار دادن سینی داخل فر گرم، فورا فر را خاموش کنید و بگذارید 20 تا 30 دقیقه نان ها داخل فر بمانند تا بر اثر گرما خشک شوند. می توانید به جای این کار از دستگاه تُستِر استفاده کنید.

تخم مرغ ها را به همراه زرده اضافی و شکر هم بزنید تا نرم و یکدست شوند. شیر توت فرنگی، آب پرتقال، وانیل، خلال پوست پرتقال و نمک را به تخم مرغ ها اضافه کنید.

نان های تست شده را کف یک تابه بزرگ بخوابانید، مخلوط به دست آمده را روی آن بریزید و 15 دقیقه کنار بگذارید. نان ها را پشت و رو کنید و 30 دقیقه دیگر هم به حال خود بگذارید. می توانید روی آن ها را بپوشانید و شب داخل یخچال قرار دهید.

توت فرنگی ها، شکر و آب پرتقال را در یک کاسه با هم مخلوط کنید و به مدت 30 دقیقه در دمای اتاق کنار بگذارید تا توت فرنگی ها آب بیاندازند و نرم شوند.

فر را کمی زودتر با 180 درجه سانتی گراد گرم کنید. کره را در یک ماهیتابه کوچک با حرارت زیاد گرم کنید، سپس شکر قهوه ای را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا نرم شود.

یک کاغذ روغنی را روی یک پد سیلیکونی آشپزی قرار داده، مخلوط شکر را به طور مساوی روی آن بریزید، نان های خیس شده را روی شکر ها قرار دهید و در آخر 20 دقیقه داخل فر بگذارید تا طلایی شوند و پف کنند.

نان های تست را در حالی که سمت شکری آن ها رو به بالا است در ظرف مخصوص سرو کنید و روی آن ها را با مربای توت فرنگی که درست کرده اید بپوشانید.

تهیه این دسر دو ساعتی وقت لازم دارد، اما نتیجه آن بسیار لذت بخش است.

منبع:کاله

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1195

به "برانچ چیست؟ به همراه طرز تهیه تست فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانچ چیست؟ به همراه طرز تهیه تست فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید